Marka Lotus po kilkunastu latach przerwy powraca na tory Formuły 1, tym razem jednak nie jako fabryczne Team Lotus, ale jako malezyjskie Lotus F1 Racing, z którym oddział produkujący auta drogowe łączy tylko właściciel. Wczoraj zespół zaprezentował się w londyńskim Royal Horticultural Halls.
Już na wiosnę do salonów sprzedaży wjedzie odświeżone BMW M3 we wszystkich wersjach nadwoziowych, czyli jako coupe, kabriolet oraz sedan. W myśli strategii BMW EfficientDynamics pojazd będzie dawał jeszcze więcej przyjemności z jazdy i będzie jeszcze bardziej przyjazny dla środowiska.
Amerykańskie DeltaWing Racing Cars odpowiada na wezwanie do urozmaicenia tamtejszej serii IndyCar, które ma odbyć się poprzez zupełnie nowy bolid. Koncepcyjna maszyna firmy, będąca połączeniem Batmobilu i pocisków na czterech kołach znanych z bicia rekordów prędkości na Bonneville Salt Flat, debiutuje właśnie na wystawie w Chicago.
Porsche stawia pierwszy, poważny krok w hybrydowe układy napędowe w modelu 911 (późną wiosną w sprzedaży powinno pojawić się hybrydowe Cayenne). Firma swoimi osiągnięciami chwali się już teraz, a auto będzie można zobaczyć za niespełna trzy tygodnie na salonie samochodowym w Genewie.
Zeszłoroczne Shelby GT500 nie zdążyło się jeszcze zestarzeć, a Ford proponuje nam już nową wersję. Pojazd dostępny jako coupe i kabriolet odznacza się kilkoma istotnymi zmianami, a jego publiczna premiera na miejsce na rozpoczętej właśnie wystawie w Chicago.
Motoren Technik Mayer po raz kolejny przycisnęło szóstą generację Golfa. Tuner wziął na warsztat już po raz drugi usportowione GTI, wyciskając tym razem z jego trzewi przeszło 300 KM mocy, ponad 400 Nm momentu obrotowego i dodatkowe argumenty podnoszące ciśnienie kierowcy.
Dłuższą ciszę w mającym duże wzięcie temacie tuningu Audi TT RS przerywa mało jeszcze znane, niemieckie Pogea Racing. Po blisko 20 tysiącach kilometrów spędzonych na opracowaniu auta firma oferuje aż o przeszło ⅓ więcej, niż fabryczne 340 KM i 450 Nm.
Stacjonujące gdzieś w Dublinie Onyx Cars zajęło się jedną z ulubionych pozycji najbogatszych tego świata, nie oszczędzających funduszy na modyfikacje swoich zabawek. Mowa o modelu Continental GT z palety Bentley'a i pakiet modyfikacji Platinium GTO.
911 GT2 pełniło przez ostatnie lata rolę najmocniejszego modelu w ofercie Porsche, a pomijając ściśle limitowane 911 GT1 sprzed blisko 15 lat było najmocniejszą 911 oferowaną zwykłym śmiertelnikom w historii koncernu. Dziś to się nieco zmieniło. Oto najnowsze 911 Turbo S.
Zapowiadana przez nas przeszło siedem miesięcy temu Zonda Tricolore staje się rzeczywistością. Jedyny w swoim rodzaju pojazd, który mogliśmy podziwiać dotychczas tylko na fabrycznych szkicach, to kolejny egzemplarz mający wyróżniać się spośród pozostałych przede wszystkim wyglądem.