Siedemdziesiąty ósmy, 24-godzinny wyścig Le Mans to już historia. W głównych rolach na Circuit de la Sarthe wystąpiły w rym roku: broniące zwycięstwa ekipy Peugeota w ostatniej ewolucji 908 HDi FAP, szukające dawnej formy zespoły Audi w zmodernizowanym R15 TDI Plus oraz spółka Astona Martina z Lolą, mająca bronić honoru samochodów karmiących się benzyną. Na linii startu zjawił się również Ford GT oraz po ponad 10 latach przerwy fabryczne zespoły BMW.
Brytyjskie Morgan Motor Company, znane z produkcji przez przeszło 50 lat tego samego, stale udoskonalanego modelu, szykuje się do otwarcia zupełnie nowego rozdziału w swojej historii i wejścia w XXI wiek pewnym krokiem. Już dwa dwa miesiące firma zaprezentuje swoje najnowsze dzieło - zupełnie nowe coupe EvaGT.
Już w sierpniu dom aukcyjny RM Auctions będzie miał po raz kolejny zaszczyt wystawić na sprzedaż legendarne, unikatowe Ferrari 250 Testa Rossa. Poprzedni egzemplarz znalazł się pod młotkiem przeszło rok temu w Maranello. Nowy właściciel wydał na niego rekordową sumę - w przeliczeniu ponad 40 milionów złotych!
670-konny SL 65 AMG Black Series od samego początku przeznaczony był dla wąskiej grupy wybrańców, którzy poza refleksem musieli wykazać się również gotowością na wydanie bez mrugnięcia okiem astronomicznej kwoty. Ale co z tymi, którzy się spóźnili? Z pewnego rodzaju pomocą przychodzi TC-Concepts.
Najnowszee wcielenie Mustanga po pakiecie modyfikacji od SMS Supercars, założonego przez Steve'a Saleena, doczekało się zestawu od Saleen Performance Vehicles, czyli firmy którą Amerykanin opuścił trzy lata temu. Tuner podchodzi póki co do tematu ze sporym dystansem.
Zapowiadany od kilkunastu tygodni zupełnie nowy model marki Panoz staje się faktem. Amerykańska firma znana z produkcji szosowych i wyścigowych aut nie grzeszących urodą, której braki nadrabiają osiągami, zaprezentowała właśnie swoje nowe dzieło szerszej publiczności. Okazją ku temu były pierwsze rozgrzewki przed maratonem w Le Mans.
Konkurs tuningu Ferrari 458 Italia można oficjalnie uznać za rozpoczęty. Pierwszej próby udoskonalenia Włoszki podjęła się firma, której naturalne środowisko leży zupełnie gdzie indziej. To brytyjskie Oakley Design, czyli specjaliści od tuningu i ścigania się samochodami marki Porsche.
Zakład tuningu Kourosha Mansory'ego, mimo branżowych wiatrów wiejących w najróżniejsze strony, ma się świetnie i prezentuje nam swój kolejny pomysł na przeróbki modeli z najwyższej półki. Tym razem chodzi o Panamerę. Dziś kompletnie zmodyfikowane auto stało się faktem.
Sportowe auto marki Ducati, która często określana jest jako Ferrari świata motocykli? Dlaczego nie - w wirtualnym świecie wszystko jest możliwe. Zwłaszcza, że w swoim czasie firma budowała modele Triumpha, składała silniki dla Alfy Romeo, a na początku lat '90 produkowała nawet mocarne V8 zaprojektowane w Ferrari.
Już wkrótce rynek 3-kołowych, miniaturowych pędzidełek aspirujących do miana pojazdów sportowych powiększy o się o kolejnego, głodnego asfaltu przedstawiciela. Będzie nim nowy produkt kalifornijskiego T3 Motion, które stawia na energię elektryczną.