Brytyjskie Delta Motorsport, znane głównie z budowy wyścigowych bolidów (w tym samochodów serii Grand Prix Masters oraz specjalnego, 2-osobowego modelu), pracuje nad "zielonym" coupe przyszłości, mającym być obojętnym dla środowiska naturalnego i w miarę delikatnym dla portfela właściciela. Pojazd ma jeździć o własnych siłach jeszcze w tym roku.
Audi na przykładzie coupe A5 rozwija koncepcję autorskiej, aluminiowej, przestrzennej ramy nośnej (pojazdy z szerokiem wykorzystaniem stopów aluminium koncern produkuje już przeszło 15 lat, pierwsze było A8). Pierwsze, upublicznione właśnie wyniki testów są bardzo obiecujące, a ubytek masy całego samochodu znaczący.
CR-Z, hybrydowe coupe Hondy, które zobaczyliśmy po raz pierwszy dwa lata temu na salonie w stolicy Japonii, jest coraz bliższe produkcji seryjnej. Już za niespełna miesiąc auto zostanie pokazane w nowej formie na wystawie w Tokio, nadal jednak będzie nosić plakietkę konceptu.
Impreza WRX STI, wyczynowa klasa sama w sobie, która w aktualnym wcieleniu straciła nieco blasku dzięki stylistyce na rzecz Lancera Evo, pojawi się wkrótce w nowym przebraniu. Na zbliżającej się wystawie w Tokio zostanie pokazana wersja Carbon.
Niemieckie e-Wolf na zakończonym wczoraj salonie we Frankfurcie pokazało stworzony wspólnie z badaczami Uniwersytetu Technicznego w Dreźnie elektryczny model e2 wielkości Lotusa Seven. Plany firmy na przyszłość są jednak o wiele bardziej zuchwałe - jest nimi bezpośredni konkurent Lambo i Ferrari!
Przeszło trzy lata temu na specjalne zamówienie Jima Glickenhausa, zapalonego miłośnika motoryzacji i kolekcjonera aut Ferrari, powstało w Pininfarinie jedyne w swoim rodzaju supercoupe P4/5 - połączenie technologii modelu Enzo z inspiracjami wyścigowym P3/4 z 1967 roku. Teraz Amerykanin myśli o... wyścigowym P4/5!
Czternasty z 17 wyścigów Formuły 1 w tym roku, nocne Grand Prix Singapuru, już za nami. Rok temu w kontrowersyjnych okolicznościach zwyciężył tu Fernando Alonso, w tym roku Hiszpan zaczynał z 5 pola startowego. Pole position wywalczył aktualny mistrz świata, Lewis Hamilton.
Lovos to koncept niejakiej Anne Forschner, 24-letniej absolwentki Universytetu Pforzheim i praktykantki w studiach stylistycznych Mercedes-Benza, Mazdy i BMW. Wirtualna wizja Niemki przedstawia świat, w którym technologia pozwala na znacznie uproszczenie konstrukcji samochodu, a tym samym zmniejszenie potrzeb konsumpcyjnych człowieka.
Od czasu kryzysowego odwrotu Hondy z Formuły 1 los następcy legendarnej NSX wisi ciągle na włosku. Supercoupe mające być napędzane przeszło 560-konnym V10 spoczywa w stanie bliżej nieokreślonej hibernacji, a odpowiedź na pytanie "co by było, gdyby?" przychodzi z Hiszpanii. Oto RA-X.
W maju tego roku Generals Motor ogłosiło zakończenie produkcji modeli marki Pontiac i wysprzedanie jej wszystkich aut do końca roku 2010. Mimo to już w przyszłym roku do żywych może powrócić jedna z największych ikon koncernu i amerykańskiego przemysłu motorowego - model GTO.