Znany tu i ówdzie Ken Block ma nową zabawkę, mówiąc delikatnie. Jego nowa machina to rdzenny mieszkaniec krainy wiecznych śniegów: Subaru Impreza WRX STI na... gąsienicach! Pojazd debiutuje właśnie na targach SEMA w Las Vegas.
Przeszło trzy lata temu angielska ziemia zrodziła Barabusa TKR, 1000-konną bestię mającą rozpędzać się teoretycznie do 435 km/h. Projekt niestety nie do końca wypalił, a w zeszłym roku odrodził się pod marką Keating jako słabszy SKR oraz jeszcze mocniejszy TKR. Ten drugi udowodnił niedawno co tak naprawdę potrafi.
Niemieckie Deutsche Manufaktur operujące na modelach Ferrari, Lamborghini oraz najnowszej limuzynie Ghost spod znaku dwóch R przygotowało coś specjalnego dla właścicieli wysłużonych już Gallardo - pakiet nie tylko stylistyczny upodabniający je do... Reventona!
Sezon 2009 Formuły 1 zakończony. Rok sensacyjnej dominacji Brawn GP zakończył wczoraj pierwszy w historii wyścig w stolicy Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Abu Dhabi, na torze Yas Marina. Zmagania po raz pierwszy w historii F1 rozpoczęto za dnia, a zakończono po zachodzie słońca.
Jaki będzie następca Mazdy RX-8? Jak wynika z oficjalnych źródeł zobaczymy w nim nową generację silnika Renesis z obrotowym tłokiem oraz stylistycznym krok na przód w wyznaczonym przez obecny model kierunku. Niejaki Andrus Ciprian ma na ten temat nieco odmienne zdanie...
Nic konkretnego na razie nie wskazuje, abyśmy mieli dożyć czasów, w których Maserati będzie produkowało SUV'a. Słuchając jednak plotek i mając w pamięci koncept Kubang GT Wagon sprzed sześciu lat można wierzyć, iż coś jest rzeczywiście na rzeczy.
Amerykańskie Callaway Cars zmierzy się z 25 latami działalności Hendrick Motorsports. Tuner, znany z przeróbek aut Chevroleta, będzie miał ze sobą nie tylko ćwierć wieku firmy słynącej głównie z serii NASCAR (12 tytułów mistrzowskich), ale również najnowsze Camaro SS.
Ile może wytrzymać przednia oś najnowszego Focusa RS? W Fordzie uważają, iż najlepiej jej z okrągłymi 300 KM. Graham Goode Racing twierdzi jednak, iż z 341 KM auto też sobie poradzi, a Loder1899 obstaje przy 345. Do wyliczanki dołącza właśnie Wolf Racing, deklasując dotychczasowych rywali.
Różnica mocy między pierwszym Gallardo (500 KM), a Murcielago (580 KM) sięgała 80 KM. Lamborghini utrzymuje ten dystans do dnia dzisiejszego pod postacią Gallardo LP560-4 oraz Murcielago LP640, ale tunerzy ani myślą trzymać modele na tak dużą odgległość. Gallardo przygotowane przez Wheelsandmore traci do większego brata tylko 20 KM.
Po przeszło 30 latach na rynek powraca Yenko. Marka wiązana w latach świetności muscle carów z dealerem Chevroleta i tunerem Camaro oraz Corvaira odradza się pod skrzydłami firmy General Marketing Capital Incorporated. Pierwszym modelem zakładu będzie oczywiście Camaro.