Motoren Technik Mayer położyło w końcu swoje dłonie na wyczekanym, 5-cylindrowym TT RS, przeciągnęło je delikatnie wzdłuż karoserii, zaznaczyło swą obecność żłobiąc mięśnie podwozia i w końcu zanurzyło pazury w sercu coupe. A to odpowiedziało jeszcze mocniejszym pulsem.
Kilka miesięcy po premierze konceptu i kilka miesięcy przed ujawnieniem wersji seryjnej Renault wysyła zapowiedź pierwszego SUV'a w historii rumuńskiej Dacii na rajd. Za kierownicą auta zasiądzie Alain Prost, a pojazd wystartuje w zimowym pucharze Trophee Andros.
Nie jeden tuner oświecił nas już w temacie swoich planów odnośnie Porsche Panamery. Teraz niektórzy przechodzą od słów do czynów w zamieniają swe zamiary w rzeczywistość. Oto Panamera Turbo prosto od McChip DKR GmbH.
Jeśli komuś AMS Performance jest obce to spieszymy z wyjaśnieniami. Po pierwsze: tuning. Po drugie: BMW, Hyundai, Nissan, Porsche, Subaru oraz Mitsubishi. Zwłaszcza Mitsubishi. I zwłaszcza Lancer Evo. Oto Błękitny Demon zrodzony z ewolucji dziewiątej dynastii.
Podwójnie doładowane Gallardo LP560-4 w wykonaniu amerykańskiego Heffner Performance nie zdążyło jeszcze dobrze ostygnąć, a tuner przygotowuje już drugi pojazd z tej samej rodziny. Tym razem firma przeobraża w dziką bestię swoje pierwsze Audi, coupe R8.
Od dłuższego już czasu BMW przymierza się do budowy sportowego coupe z prawdziwego zdarzenia. Pojazd takowy zwiastowało M1 Hommage, jak i niedawne Vision EfficientDynamics, a w jego wizjach prześcigają się uzdolnieni designerzy tworzący w zaciszu własnego domu. Oto propozycja jednego z nich.
Malezyjskie Bufori Motor Car Company produkujące od przeszło dwudziestu lat oryginalne roadstery i coupe stylizowane na samochody lat trzydziestych szykuje się do ataku na segment jak najbardziej współczesnych, kompaktowych coupe. Już w przyszłym tygodniu dzieło firmy przejdzie chrzest bojowy na torze wyścigowym.
Niemieckie Wheelsandmore przygotowało niedawno zestaw modyfikacji dla otwartego Aston Martina serii DB9. A wszystko z myślą o właścicielach, którzy nie zamierzają na zimę chować auta do garażu i wskazane byłoby im podgrzanie atmosfery.
Wizja współczesnego Road Runnera ręki niejakiego Michaela Leonharda, którą poznaliśmy prawie półtora roku temu przymierza się do opuszczenia ekranu komputera! Śmiały plan przeniesienia konceptu do rzeczywistości zakłada zbudowanie auta w ciągu najbliższego roku.
911 Carrera S najnowszej generacji rozwija dość skromne 385 KM, a od kolejnego w hierarchii 911 Turbo, nie licząc wyczynowego, 435-konnego GT3, dzieli je przepaść aż 115 koni mechanicznych. W zakładzie TechArt znaleziono właśnie metodę na jej skuteczne wypełnienie.