Kapryśna pogoda po raz kolejny w tym sezonie zadecydowała o kolejności na starcie wyścigu Formuły 1. Do wczorajszego Grand Prix Brazylii, przedostatniego wyścigu w tym roku, z pole position startował Barichello (Brazylijczyk), podczas gdy wyprzedzający go o 14 punktów w generalce Button, partner z zespołu Brawna, zaczynał dopiero jako 14.
Prezentacja najnowszego McLarena MP4-12C zaostrzyła Twój apetyt na pełnoprawnego następcę legendarnego F1, ale nie chcesz czekać na niego ani chwili dłużej? Na wszystko znajdzie się sposób. W tym konkretnym przypadku na imię mu LM5.
Włoskie Iso Rivolta zakończyło swoją działalność dokładnie ćwierć wieku temu, ale modele firmy, zwłaszcza Grifo, przeszły na stałe do kanonu klasyki i nie może ich zabraknąć na żadnej liście wyczynowych aut z lat '60 i '70. Jak następca Grifo mógłby wyglądać dziś, gdyby firma przetrwała?
Niemcy odnowili już Boxstera, Caymana, odświeżyli niemal całą serię 911, wprowadzili rewolucję wysokoprężnym Cayenne i 4-drzwiową Panamerą - najwyższy czas na następcę Carrery GT!? Nawet jeśli nie ma ku temu przesłanek w rzeczywistości można już śmiało o przyszłym super Porsche zacząć marzyć.
Co aktualnie dzieje się z brytyjskim TVR? Tak na dobrą sprawę to właściwie nie wiadomo i jest trochę tak, że firma nadal istnieje, ale tak, jakby jej nie było. Na szczęście od bankructwa w 2006 roku o marce nikt nie zapomniał i właśnie teraz konceptem Artemis przypomina o niej pewien student z Holandii.
W styczniu tego roku na salonie w Detroit zobaczyliśmy koncepcyjne Volvo S60, projekt 4-drzwiowej limuzyny o liniach coupe, która wejdzie na rynek w przyszłym roku. Czy po sąsiedzku w Saabie pracują również nad czymś podobnym?
Fulvia, Stratos, 037 oraz Delta HF Integrale - to nazwy, których brzmienie stawia na baczność każdego szanującego się miłośnika motoryzacji, a zwłaszcza rajdów. Niestety wszystkie z nich pozostają tylko wspomnieniem. Ale czy z nową Deltą nie mogłaby się odrodzić również HF Integrale?
W przyszłym miesiącu na targach Specialty Equipment Market Association Show w Las Vegaz zawitają cztery modele z koncernu Chryslera przygotowane przez firmową ekipę Moparu. W doborowej ekipie znajdzie się również Challenger 1320, reklamowany jako dragster na zwykłe ulice.
Łotewskie Dartz działające między innymi w przemyśle rozrywkowym i maszynowym wszelkiego rodzaju, a także produkujące jedną z najdroższych wódek świata, przywraca do życia markę, którą jeździli sami carowie Rosji. Pojazd zostanie pokazany publicznie już wiosną przyszłego roku.
Najnowsza, szósta generacja Golfa to bardzo łakomy kąsek dla tunerów, szczególnie w 210-konnej wersji GTI. Tym razem skusiło się na niego Motoren Technik Mayer, obsługujące właściwie wszystkie pojazdy koncernu VAG... i jeszcze trochę.