W amerykańskim Hennesey Performance trwają intensywne prace nad pierwszym egzemplarzem zapowiedzianego przeszło dwa lata temu supercoupe Venom GT. Jeśli tylko tuner spełni wszystkie obietnice będzie to najszybszy aktualnie samochód dopuszczony do ruchu drogowego.
Jeśli tylko ktoś ceni sobie jak największą moc, najlepiej parującą spod Porsche 911, nie ma chyba dla niego lepszego rozwiązania, niż wizyta w zakładzie 9ff. Twórcy najszybszego 911 GT3 świata i 1300-konnego Draxstera wyznaczyli niedawno nowe standardy dla 911 Turbo.
Amerykański Ford ujawnił dzisiaj oficjalnie zupełnie nowe, 5-litrowe V8, które będzie od przyszłego roku pracować pod maską Mustanga. Ale to nie wszystko: obok drogowego coupe przedstawiono wyścigową wersję oznaczoną jako Boss 302R.
Wśród miłośników Lamborghini chyba nie ma nikogo, kto nie oczekiwałby, iż w przyszłym roku firma pokaże w końcu zupełnie nowy model, mający wkrótce wejść do produkcji seryjnej. Najpewniej będzie to następca Murcielago. A co gdyby puścić wodze wyobraźni?
W przyszłym roku po 35 latach od pojawienia się pierwszego Mustanga z V8 o pojemności 302 cali sześciennych pod maską powróci na rynek model oznaczony jako 5-litrowy. Coupe zadebiutuje w styczniu na salonie w Detroit, ale już teraz wiadomo o nim wszystko, co najważniejsze.
Blisko osiem miesięcy temu szwajcarskie Protoscar pokazało na wystawie w Genewie koncept elektrycznego roadstera o nazwie Lampo. Firma będzie obecna w Genewie również w przyszłym roku. Już teraz zapowiada kolejne auto - Lampo2.
Lotus przy okazji powrotu marki na tory Formuły 1 przypomina nam o jednym z najbardziej udanych bolidów w swojej historii - Type 72 fabrycznej ekipy Team Lotus. A wszystko pod postacią ściśle limitowanego Exige S.
Po tygodniach gorących plotek i spekulacji mamy w końcu oficjalny komunikat: Michael Schumacher powróci w przyszłym roku na tory Formuły 1! Niemiec będzie startował w barwach zespołu Mercedes GP, powstałego po wykupieniu mistrzowskiego Brawn GP (mistrzostwo konstruktorów i kierowców 2009).
Holenderskie studio Vandenbrink Design, powołane do życia przez Michiela van den Brinka i znane z kilku niezwykle interesujących projektów indywidualnych nadwozi z rekreacją Ferrari 250 GTO na bazie 599 GTB na czele, przygotowało kolejny projekt. Tym razem mowa o modelu wyścigowym.
Od dawna wiedzieliśmy już, iż One-77 to najdroższy i najmocniejszy, seryjnie produkowany model w historii marki Aston Martin. Nie trudno było domyśleć się, iż będzie również najszybszy. Teraz, po serii oficjalnych testów, mamy konkretne liczby!