Cornelis Steenstra, designer mający za sobą pracę w takich koncernach, jak Volvo, Mercedes-Benz, Mazda, Hyundai, Kia, Peugeot, Fisker, czy Porsche przygotowuje pierwsze, amerykańskie supersportowe auto przekraczające 320 km/h... i całkowicie obojętne środowisku naturalnemu. Projekt nosi nazwę Styletto.
Marussia B1, projekt odważnego, rosyjskiego supercoupe, dojrzewa. Pojazd, za którym stoi Nikolai Fomenko, aktor, piosenkarz, prezenter telewizyjny (Top Gear Russia) i kierowca wyścigowy (seria FIA GT) stanie przed największą w swojej karierze widownią już w przyszłym tygodniu we Frankfurcie.
Pewien Niemiecki kolekcjoner pojazdów marek Rolls-Royce oraz Bentley, Hans-Gunther Zach, postanowił właśnie oddać ponownie światu lwią część aut, jakie aktualnie posiada. Znalazł się wśród nich jedyny w swoim rodzaju Phantom, który w latach trzydziestych ubiegłego stulecia powstał na zamówienie jednego z indyjskich królów.
Jeśli tylko jakimś cudem Mazda MX-5 nie była postrzegana przez kogoś jako auto niezbyt poważne i niezbyt zrównoważone psychicznie (w jak najbardziej pozytywnych znaczeniach obu) od przyszłego tygodnia z pewnością za taką uważana będzie. Właśnie wtedy na salonie we Frankfurcie zostanie pokazany szalony koncept MX-5 Superlight.
Evora, najnowszy model brytyjskiego Lotusa, trafił do rąk pierwszego właściciela dopiero niespełna dwa tygodnie temu, a jego twórcy ujawniają już dziś wersję wyścigową. Podobnie, jak w przypadku pojazdu drogowego, wyścigowa Evora będzie długo dojrzewać. Auto zobaczymy na torze dopiero za osiem miesięcy.
Blisko trzy lata temu kanadyjskie Locus Technologies pokazało światu prototypowe supercoupe Plethore. Od tamtego czasu, po 6 latach prac nad samochodem, firma zmieniła nazwę i markę na HTT Technologies oraz znacząco zmodyfikowała swój projekt, który w finalnej formie zobaczymy już w przyszłym tygodniu we Frankfurcie.
Już tylko kilka dni dzieli nas od oficjalnej premiery kolejnego roadstera marki Wiesmann. Zakład z Dulmen pozbawi tym razem osłony przed chłodem i deszczem coupe MF5, które pojawiło się na rynku w zeszłym roku. Będzie to najmocniejszy, odkryty model w historii niemieckiej firmy.
Niemieckie Abt Sporsline po krótkiej piłce z R8 napędzaną jednostką V10 przygotowało następne auto nie wymagający większego poświęcenia, kolejne z serii Audi TT. Chodzi oczywiście o najmocniejszą odmianę RS, która zadebiutowała pół roku temu.
Lato tego roku trzyma się całkiem nieźle i na brak słońca narzekać nie można, ale z pewnością wielu stęskniło się już za śniegiem. Do tej drugiej grupy należą zapewne spece kanadyjskiego MW Design Technik, którzy przygotowali właśnie mroźnego Aston Martina V8 Vantage.
Jeszcze w tym roku oferta modelowa bijącego rekordy popularności Audi R8 zostanie poszerzona o trzeci model. Na zbliżającej się wielkimi krokami wystawie we Frankfurcie do coupe z silnikami V8 i V10 dołączy R8 pozbawione dachu.