Szwajcarski Sportec zapowiada swój pierwszy pakiet modyfikacji dla najmocniejszego Audi TT w historii, 340-konnego modelu RS. Tuner od razu zawiesza poprzeczkę wysoko - zaczyna od 400 koni mechanicznych!
9ff, twórcy najszybszego i najmocniejszego Porsche 911, przechodzą do otwartej walki z Panamerą. Prezentowane blisko rok temu szkice zmian stylistycznych porzucono na rzecz nowej koncepcji, a pełną uwagę skupiono tylko na wersji Turbo. Rzeczywistego auta jeszcze nie pokazano, ale wiemy o projekcie już to, co najważniejsze.
Już za trzy tygodnie rodzina modeli Maserati powiększy się o trzeciego członka, wywodzącego się bezpośrednio z coupe serii GranTurismo. Będzie nim pierwszy w historii firmy czteroosobowy kabriolet - GranCabrio. Pojazd zadebiutuje na salonie samochodowym we Frankfurcie.
Niedzielne Grand Prix Europy na ulicznym torze w Walencji miało być wielkim powrotem Michaela Schumachera, który miał zastąpić w Ferrari poważnie rannego w poprzednim wyścigu Felipe Massę. Problemy zdrowotne nie pozwoliły jednak Niemcowi na powrót na tor i na miejscu Massy zasiadł ostatecznie kierowca testowy, a wyścig zapowiadał się jako wielki powrót na szczyt McLarena.
Wydaje się, iż najnowszy One-77 to ostatnie poty, jakie można wycisnąć z obecnej linii stylistycznej Aston Martina, która coraz bardziej domaga się nagłego zwrotu w ewolucji. James Trim udowadnia jednak, iż z obecnej koncepcji można wyciosać jeszcze coś nowego.
Emil Baddal, irański, domorosły designer wirtualnych superaut, tworzący w zaciszu osobistego komputera dał się poznać kilka miesięcy temu wizjami nowych modeli Ferrari, Lamborghini, Corvette czy GT marki BMW. Kilka dni temu ukończył prace nad kolejną bawarską machiną - 250TTi Shockware.
Crossovery mają w sobie łączyć w teorii cechy samochodów różnych klas i przeznaczeń, które w praktyce sprowadzają się do uterenowionych, przerośniętych osobówek bez łaknienia mocniejszych wrażeń. Wirtualny projekt niejakiego Sama Johnsona nadrabia te zaległości.
Ford najnowszym Focusem RS wydzielającym aż 300 KM wyznaczył zupełnie nowe standardy w klasie wyczynowych kompaktów. Konkurencja ma teraz całkiem trudny orzech do zgryzienia, z którym Hiszpanie spróbują sobie poradzić nowym Leonem Cuprą R. Będzie to najmocniejszy Leon dostępny w całej Europie.
W zgodnej opinii wielu fachowców pewnej wartości mocy przekazywanej tylko na przednią oś nie powinno się nigdy przekraczać. W zgodnej opinii tunerów wszelkie tego typu stwierdzenia to całkowita bzdura. Poznajcie Focusa RS od Graham Goode Racing.
Na początku czerwca niemieckie Geiger Cars przedstawiło pierwszy pakiet stylistyczny dla nowego Camaro obiecując w niedługim czasie poszerzenie oferty o modyfikacje mechaniki. Zapowiedziom stało się właśnie za dość.