Gumpert Apollo dzięki nieziemskim osiągom od zawsze wzbudzał respekt. Cena, jaką za to zapłacił była jednak spora i w niektórych kręgach pojazd na zawsze już będzie okupował szczyt listy najbrzydszych aut świata. Najnowszy Apollo Speed wcale tego stanu nie zmieni, a wręcz przeciwnie...
Na trwającym właśnie salonie samochodowym w Genewie szwedzki Koenigsegg zapomina o swoich korzeniach, wchodzi we współpracę z "zielonymi" i prezentuje coś z goła innego niż dotychczas. Koncepcyjny Quant nie ma właściwie nic wspólnego z obrośniętą już legendą serią supersportowców CC!
Czegoś takiego po Francuzach chyba nikt się nie spodziewał. GTbyCitroen zaprojektowany tylko i wyłącznie z myślą o grze komputerowej, który brylował zeszłoroczną jesienią na salonie w Paryżu... wejdzie do produkcji!
Aston Martin zgodnie z zapowiedziami sprzed kilku miesięcy wskrzesza na dobre markę Lagonda, której ostatnie, seryjnie produkowane auto zeszło ze sceny jakieś 40 lat temu. Nowy model nie ma jednak wiele wspólnego z historią firmy. Zamiast spodziewanej limuzyny czy zamaszystego GT otrzymaliśmy... potężnego SUV'a!
Od kiedy japońskie auta zaczęły wychodzić coraz śmielej z cienia stylistycznej nijakości nikt nie może czuć się bezpieczny. Atak może nastąpić w każdej, nawet najmniej niespodziewanej chwili. Mimo, iż salon w Genewie do takich momentów z pewnością nie należy prezentacja najnowszego konceptu Infiniti okazała się nie lada zaskoczeniem.
Po sukcesie i niewątpliwych korzyściach programu rozwojowego FXX, które w pełnej okazałości zobaczymy przy kolejnym topowym modelu Ferrari koncern z Maranello uruchamia zaledwie szczebel niżej kolejny poligon doświadczalny. Na salonie w Genewie debiutuje właśnie 599XX.
Lamborghini ujawnia oczekiwane od wielu miesięcy Murcielago w konfiguracji Super Veloce. Mimo , iż zaskoczenia nie ma - pojazd przynosi dokładnie to, co wtajemniczeni zapowiadali już w pierwszych dniach stycznia - temperatura wokół premiery jest bliska wrzenia.
Mercedes i AMG dotrzymują obietnicy sprzed kliku tygodni i kończą pościg za mocą. Najnowsze dzieło duetu będzie znacznie słabsze niż szczytujący obecnie SL 65 AMG Black Series, ale wszelkie pozorne niedostatki nadrobi niską masą oraz technologią.
Znamy już najważniejsze szczegóły na temat najnowszego projektu włoskiego ItalDesign prowadzonego przez Giorgetto Giugiaro i jego syna , Fabrizio, który anonsowano niedawno jako najszybszą hybrydę świata. Czy najmocniejsze Lamborghini i Ferrari mają się czego obawiać? Jeśli miałoby to wejść do produkcji - zdecydowanie tak!
Cele tuningu uskutecznianego z powodzeniem od kilku lat za bramami zakładu Edo Competition są jasne: moc, przyspieszenie i prędkość maksymalna. Pościg za tym ostatnim już dawno przekroczył granice zdrowego rozsądku, a na warsztacie tunera wylądowało właśnie auto mające "prędkość" już w nazwie.