Carlsson rozszerza swoją ofertę o pełen wachlarz tuningu najnowszej klasy E. Po prawie pięciu miesiącach od prezentacji pakietów dla wersji E 250, E 350 i E 500 przyszedł czas na E 63 AMG, najmocniejszą i najszybszą propozycję tej wielkości w ofercie marki Mercedes-Benz.
Spece niemieckiego Kicherer Fahrzeugtechnik zainteresowali się po raz kolejny klasą C z trójramienną gwiazdą na masce. Najnowszy pakiet bazuje na najmocniejszej wersji, C 63 AMG, i adresowany jest do wszystkich twierdzących, iż limuzyna nie ma wystarczająco sportowego zacięcia.
Rolls-Royce od pierwszego pokazu prototypowego 200 EX na marcowym salonie w Genewie do premiery wersji produkcyjnej swojego najnowszego salony na kołach, kazał nam czekać tylko pół roku. Już w przyszłym tygodniu we Frankfurcie zadebiutuje Ghost, zupełnie nowy model koncernu plasowany stopień niżej, niż Phantom.
Do listopadowego show SEMA i targów w Essen, dwóch najważniejszych imprez tuningowych po obu stronach Oceanu Atlantyckiego, pozostało jeszcze trochę czasu, który wypełni najważniejsza impreza jesieni - Internationale Automobil Ausstellung we Frankfurcie. Na salonie oczywiście nie zabraknie tunerów, a wśród nich Brabusa. Firma przygotowała właśnie model SV12 R.
Turyński Istituto Europeo di Design zaprezentował prace studentów ostatniego roku podyplomowego kursu Transportation Design Course w roku akademickim 2008-2009. Tematem przewodnim finału kursu było zaprojektowanie modelu marki Aston Martin, który mielibyśmy zobaczyć na torach lub ulicach w 2025 roku.
Australijski Ford Falcon GS powraca do żywych w zupełnie nowym wcieleniu. Ukłon w stronę oryginalnego modelu z lat sześćdziesiątych to dzieło oddziału Ford Performance Vehicles, gdzie przygotowano dwie wersje nadwoziowe: sedana oraz oczywiście Ute.
Brytyjska Ginetta, produkująca aktualnie wyścigowe i drogowe modele G20 i G50 (pod maską 300-konne V8), przygotowuje zupełnie nowy pojazd - G40. Coupe zgodnie z polityką firmy będzie wytwarzane jako pojazd cywilny i wyścigowy, a jego premierę przewidziano na przyszły rok.
Dziesięć miesięcy temu niemiecki Novitec Rosso zaprezentował ekstremalnie podkręcone Ferrari 599 GTB Fiorano. Podwójnie doładowane V12 coupe rozwijało przeszło 800 KM i pozwalało rozpędzić się do przeszło 340 km/h. Teraz tuner dołącza do swojej oferty coś dla mniej potrzebujących.
Giugiaro, Bertone, Pininfarina czy Zagato to nazwiska znane nawet osobom nie interesującym się specjalnie motoryzacją, ale czy ktoś słyszał o Francesco Boniolo i jego studiu stylistycznym? Nazwisko to może stanowić zagadkę dla niejednego miłośnika włoskiego designu...
Lotus przygotował kolejną edycję specjalną jednego ze swoich najmniejszych i najpopularniejszych modeli, roadster Elise. Tym razem brytyjska firma postawiła na jak najbardziej wyważone połączenie osiągów, stylu i wydajności. Oto Elise Club Racer.