Hiszpańskie GTA Motor znane dotychczas tylko ze startów w rodzimej Formule 3 i wyścigach serii GT jest prawie gotowe do odpalenia pierwszego w historii swojego kraju supercoupe. Pojazd miałby ujrzeć światło dzienne już za miesiąc.
Praktykanci Mercedesa zdobywający pierwsze doświadczenia w fabryce koncernu w niemieckim Sindelfingen otrzymali możliwość zbudowania pojazdu napędzanego ogniwami paliwowymi. Efektem ich wytężonych prac jest łączący przeszłość i przyszłość koncept F-Cell.
Brytyjskie Caparo T1 to bestia jakich mało. Machina ta próbowała zabić niemal każdego, kto ośmielił się zasiąść za jej kierownicą, a swoimi osiągami niewiele ustępuje bolidom Formuły 1. Dla jej twórców to jednak za mało - prezentują właśnie wersję Race Extreme.
Kryzys dotarł do Szwecji i zbiera pierwsze żniwa. Christian Von Koenigsegg podjął decyzję o zmniejszeniu produkcji ściśle limitowanych modeli serii Edition. Zamiast 20 aut na świat wyjedzie zaledwie 6.
Pierwszy z egzemplarzy Zondy Cinque, ulicznej wariacji w temacie od lat oczekiwanej, torowej Zondy R, poszukuje właśnie publicznie właściciela. Ekskluzywne supercoupe dostępne jedynie dla najbogatszych tego świata powstanie w zaledwie pięciu egzemplarzach.
Właściciele nowego Scirocco nie będą mieli z pewnością problemów z jednym - ze znalezieniem tunera, który wyciśnie z ich kompaktowego coupe ostatnie poty. Do ekipy złożonej między innymi z firm Abt, Oettinger, MTM, McChip, Sportec, JE Design i Caractere dołącza właśnie B&B.
"Spodziewaj się niespodziewanego" - to hasło zagości w tym roku na ustach uczestników Rage Race już po raz trzeci. To pierwsze w Polsce wydarzenie lifestylowo-motoryzacyjne będące zarazem współzawodnictwem pomiędzy uczestnikami jak i niecodziennym widowiskiem wystartuje 2 lipca. Zapisy chętnych już trwają!
Koniec nadziei na produkcję Lamborghini Estoque. Efektowna limuzyna, którą pokazano w ubiegłym roku na salonie samochodowym w Paryżu mimo wielkich planów i gorącego przyjęcia wraca do szuflady. Wobec rynkowej sytuacji nie ma na nią obecnie miejsca wśród żywych.
Wheelsandmore wgryzło się już w Audi R8 latem zeszłego roku. Teraz tuner wgryza się po raz drugi, jeszcze mocniej i jeszcze głębiej, oferując podobnie jak poprzednio pakiet modyfikacji skupiający się nie tylko, jakby sugerowana nazwa, na kołach.
Audi R15 TDI spełniło w swoim debiucie wszelkie pokładane w nim nadzieje. Pojazd prowadzony między innymi przez Toma Kristensena, 8-krotnego zwycięzcę w Le Mans, zajął we wczorajszym 12-godzinnym wyścigu na Sebring pierwsze miejsce.