Edo Competition niezwykle długo zwlekało z pakietem dla Gallardo LP560-4, ale miało ku temu całkiem niezłe powody. Jeszcze latem ubiegłego roku wypuściło 560-konne Gallardo SLE, a w kolejnych miesiącach zajęło się m.in. najszybszym Bentley'em i Enzo. Teraz w końcu jest - LP600/4.
Holenderski Donkervoort po blisko dwóch latach startów modelem D8 GT w europejskim pucharze FIA GT4 (wicemistrzostwo) oraz gościnnym udziale w niemieckiej GT4 zamiesza wyrzucić pojazd na najgłębszą wodę. Już za nieco ponad miesiąc D8 GT zaliczy swój pierwszy, 24-godzinny wyścig.
Wiosną tego roku pierwsze egzemplarze nowego Ferrari California trafiły do rąk właścicieli w Europie, a latem pierwsze sztuki wylądowały w USA. Na wymogi posiadaczy chcących wyróżnić swoje auta odpowiedział już Hammann i Edo Competition. Teraz auto dołącza do oferty Novitec Rosso.
Gdyby komuś, pochłoniętemu starciami między IS-F, a M3, RS4 i C 63 AMG, zdążyło się zapomnieć o równie interesujących zmaganiach Niemców w segmencie o stopień wyższym, czas na odświeżenie pamięci. Powodem ku temu jest CTS-V, który wyjechał właśnie z warsztatu Geiger Cars.
Rodzina małego Twingo sygnowanego przez oddział Renault Sport rośnie w oczach. Po niedawnej, nieco rozczarowującej premierze wersji wracającej do życia nazwę Gordini, przyszedł czas na kolejne. Tym razem chodzi o dwa auta opracowane z myślą o rajdach.
580 KM w aktualnym Audi RS6 Avant to moc mogąca z powodzeniem obsłużyć kilka mniejszych kombi, o jej użyteczności w przypadku ucieczki z 870 kilogramami haszyszu nie wspominając. Tunerzy zdążyli już jednak udowodnić, iż nie ma powodów, aby nie podnieść jej do przeszło 700 KM, a jeden z ostatnich wyczynów to zamach na pole... Bugatti Veyrona!
Trwający od 4 do 13 grudnia Los Angeles Auto Show to również coroczna okazja do zabłyśnięcia amerykańskich ośrodków stylistycznych. W tym roku motywem przewodnim LA Design Challange był młodzieżowy pojazd 2030 roku. Zwyciężył projekt Nissana.
Brytyjska marka Allard założona przez Sydney'a Allarda i działająca z sukcesami od 1936 do 1966 roku powraca do życia dzięki wysiłkom Rogera Allarda z Kanady (zbieżność nazwisk przypadkowa). Fakt ten zaznaczono zupełnie nową maszyną na trwającym jeszcze do 13 grudnia Los Angeles Auto Show.
SpeedArt, świętujące w tym roku 10 lat działalności, wystawia na kończących się jutro targach w Essen nie tylko model PS9-650 na bazie Panamery Turbo, ale również premierowe BTR-II 580. Pod oznaczeniem tym kryje się zmodyfikowane 911 Turbo.
W nadchodzących latach o pobicie naziemnego rekordu prędkości samochodu, który od przeszło dwunastu lat wisi na pułapie 1228 km/h, będą starać się ekipy aż z trzech kontynentów. Dwie pierwsze, znane już od dłuższego czasu, to North American Eagle i Bloodhound SSC. Trzecia to Aussie Invader.