Wydany kilka miesięcy temu nakładem Giorgio Nada Editore album "Zagato Milano (1919-2009)" ujawnia jeden z nieznanych dotychczas szerzej projektów studia - odsłoniętego bliźniaka coupe 575 GTZ, 550 GTZ. Nieoficjalnie mówi się, iż auto miałoby być pożegnaniem studia Zagato z Ferrari, które miałoby produkować nadwozia tylko u siebie.
Po prawie półtora roku od pierwszych, dość subtelnych poprawek Gallardo LP560-4 niemieckie Individual, Mobile, Style & Art przygotowało dla włoskiego coupe kolejny, pełny pakiet modyfikacji w najlepszym oferowanym przez siebie stylu - GTV.
BMW M5 obchodzi ćwierć wieku istnienia. Model, który dorobił się do dnia dzisiejszego czwartej generacji, zadebiutował dokładnie 25 lat temu na salonie samochodowym w Amsterdamie. Producent uczci ten fakt specjalną wersją o tradycyjnym oznaczeniu CSL.
Dokładnie rok temu Volkswagen przygotował wyczynowe Scirocco Cup zaprojektowane specjalnie z myślą o wyścigowym serialu mającym rozgrywać się w Chinach. Już w przyszłym roku podobny model zagości również na torach wyścigowych Europy.
Specjaliści niemieckiego Loder1899 grzebiący z upodobaniem w modelach Aston Martina, Jaguara, Land Rovera czy Forda nie ukrywają, iż od dawna ostrzyli zęby na nowego Focusa RS. Gdy już się pojawił nie szczędzili sił.
Hyundai wychodząc na przeciw niezliczonej licznie tunerów poprawiających najnowszy model Genesis Coupe przygotował coś również od siebie - wariację R-Spec. Pojazd zadebiutuje już w przyszłym tygodniu na targach SEMA.
Zazdrościsz posiadaczom wyczynowego Megane Trophy i właścicielom Clio z V6 na pokładzie, męcząc się z poczciwym Twingo w garażu? Wraz z francuskim Lazareth nadchodzi koniec cierpień - oto Twingo napędzane silnikiem V8!
Rok temu kalifornijskie Rhys Millen Racing przygotowało wyścigowego Hyundai'a Genesis Coupe, który w tym roku ustanowił między innymi rekord w swojej klasie podczas słynnego Pikes Peak International Hill Climb. Teraz firma przygotowuje coś jeszcze bardziej interesującego - coupe z silnikiem przeniesionym przed tylną oś!
Nowy Challenger i Camaro otworzyły przed amerykańskimi tunerami nieskończone możliwości, w tym szanse na przywrócenie do żywych... pony/muscle carów innych marek! Prym pod tym względem wiodą auta marki Pontiac. Współczesną wersję modelu Trans Am na targi SEMA przygotowuje Lingenfelter.
Spece BMW dwoją się i troją wymyślając nowe klasy, wypełniając nisze, o których istnieniu nawet nikt nie miał pojęcia i studiując alternatywne źródła napędu. W tym wszystkim brak jednak czegoś, co rozpaliłoby miłośników firmy do czerwoności - sportowego modelu mogącego konkurować z największymi tego świata.