Wszystko wskazuje na to, iż na kolejne ogniwo łańcucha najszybszych i najmocniejszych modeli Ferrari, spadkobiercę 288 GTO, F40, F50 i Enzo, przyjdzie nam jeszcze poczekać do okolic co najmniej 2011 roku. Tymczasem w wirtualnym świecie mamy już Ferrari Verus.
Jaką postać miałby Type 57, gdyby Ettore Bugatti żył i budował samochody w dzisiejszych czasach? To pytanie pojawiło się pewnie w głowie nie jednego miłośnika motoryzacji, a niektórym przyszło nawet na myśl nakreślić własny wizję takowego modelu. Oto Type 57 Evoluzione.
Grudniowy Greater Los Angeles Auto Show jak co roku, poza samochodami, które będzie można zobaczyć i dotknąć, przyniesie również konkurs stylistyczny, w którym młodzi designerzy będą mogli wykazać się pomysłowością. W tym roku jego motywem przewodnim jest "Samochód dla młodych 2030 roku".
Londyńska Autodelta specjalizująca się w pakietach stylistycznych i poprawianiu osiągów modeli Alfy Romeo przygotowała na tegoroczne MPH Show, prowadzone przez gospodarzy programu Top Gear, dwie światowe premiery. Jedna z nich to Brera S Compressore.
Super Snake w nomenklaturze zakładu Carolla Shelby'ego oznacza tylko jedno: ekstremalnie zmodyfikowanego Mustanga produkującego w chwilach szczytowania grubo przeszło 700 KM. Teraz to samo oznaczenie pojawiło się przy okazji... pick-upa F150.
Rodzina modeli Porsche i ich wariacji rośnie w zastraszającym tempie, a według niektórych źródeł do 2013 roku mamy zobaczyć aż siedem nowych aut, w tym dwa w zupełnie nowych klasach. Póki co jednak rosną najmniejsi - parze Cayman/Boxster urodził się właśnie Boxster Spyder.
W roku 1969 w amerykańskiej serii Nascar pojawił się słynny, skrzydlaty Charger Daytona, wygrywając z miejsca swój pierwszy wyścig i dominując całą serię. W 1971 model, wraz z SuperBirdem Plymountha, z zawodów wyeliminowała zmiana przepisów, ale czar obu pozostał na wieki. Na pojawieniem się nowego Challengera uległo mu HPP.
Nie cichnące od lat pogłoski o pracach nad nowym BMW M3 CSL zdążyły przeżyć kilka sezonów bezowocnego kwitnienia. Oczekiwania na owoce nadszedł właśnie kres. Oto M3, na które wszyscy czekali - GTS.
Ameryka doczekała się już nowego Camaro w niemal każdej formie, od fabrycznych coupe, poprzez customowe kabriolety, 1000-konne bestie z silnikiem z Corvette ZR1, aż po wersje wyścigowe. Teraz w jego sprawie głos zabierają Duńczycy i mówią... Lamborghini.
Nękany przez tunerów z niesłabnącym od kilkunastu miesięcy uwielbieniem Scirocco przechodzi kolejne rozdwojenie jaźni. Ostatni rozłam osobowości zawdzięczamy mechanikom MR Car Design, którzy wydobyli z coupe charakter czarny jak smoła.