
Reiter Gallardo LP600+ - Oddany wyścigom
Reiter Engineering, o którym można śmiało mówić w kategoriach fabrycznego oddziału Lamborghini zajmującego się samochodami wyścigowymi, przygotowało na rok 2011 zupełnie nową, torową maszynę. Wysiłki Niemców po raz kolejny skupiły się na modelu z rodziny Gallardo, a ich efektem jest LP600+.
Najważniejsze zmiany w nowym modelu to zmodyfikowany pakiet nadwoziowy, skrzynia biegów, układ wydechowy, całe zawieszenie wzorowane na wyścigowym Murcielago R-GT oraz układ hamulcowy od angielskiego AP Racing. Po raz kolejny zmodyfikowano również jednostkę napędową, stosując m.in. nowy układ dolotowy, układy chłodzenia, nowe wydanie suchej miski olejowej i przeprogramowane ECU.

Gallardo LP600+ spoczywa na nowych felgach tylko 40 mm od ziemi, waży 1190 kilogramów i porusza się na 18-calowych slickach o rozmiarze 300/650 z przodu i 310/710 z tyłu. Jego V10 przy ośmiu tysiącach obrotów na minutę produkuje przeszło 600 koni mechanicznych, które pobudzamy łopatkami przy kierownicy.

Wszyscy chętni do wystartowania maszyną Reitera w wyścigach serii GT3 mogą już deklarować swoje zainteresowanie autem. Jego wartość bez podatku VAT skalkulowano na prawie 290 tysięcy euro (aktualnie to 1,15 miliona złotych).
Źródło/zdjęcia: reiter-engineering.com Reiter Gallardo LP600+ na forumSubskrybuj kanał RSS aktualnościSkomentuj na forum