Porsche 911 Carrera S - Exclusive Powerkit
Porsche podnosi poprzeczkę 911 Carrerze S, która w bazowej wersji dysponuje mocą 400 KM. Dzisiaj to już za mało i w ramach fabrycznego Powerkitu dostajemy dodatkową gromadę mechanicznych rumaków, które poprawią humor kierowcy i osiągi auta. Dla tych, którzy pragną się wyróżnić poszerzono również ofertę Porsche Exclusive.
Powerkit dla Carrery S sprowadza się przede wszystkim do: modyfikacji ECU, nowych głowic cylindrów, wałków rozrządu, nowego układu dolotowego, centralnego radiatora, zmodyfikowanego układu wydechowego i seryjnego pakietu Sport Chrono z aktywnym mocowaniem silnika. Producent zapewnia, że zmiany te nie wpłynęły negatywnie na zużycie paliwa, którego wartości mierzone w trybie NEDC pozostały nietknięte.
O odmienności naszej 911 świadczyć będzie nowa, karbonowa pokrywa silnika. W wyniku poczynionych zmian zamiast 400 dostajemy 430 koni mechanicznych, które w przypadku przekładni PDK w trybie Sport Plus pozwalają rozpędzić się do 100 km/h w 4,0 sekundy, czyli o 0,1 sekundy mniej. Prędkość maksymalna wzrosła z 302 do 306 km/h (z ręczną skrzynią biegów z 304 do 308 km/h).
Ofertę Porsche Exclusive, w którą wpisano Powerkit, rozszerzono także o zestawy nadwoziowe ingerujące w aerodynamikę auta. W w roli głównej występuje tu klasyczny "kaczy kuper", któremu towarzyszy dodatkowe skrzydło oraz splitter i nowe wloty powietrza z przodu. Inne nowości to przyciemniane szyby tylna i boczne, malowanie elementów zewnętrznych w kolorze nadwozia oraz większy wybór aluminiowych i karbonowych detali wnętrza.
Źródło/zdjęcia: Porsche Porsche 911 Carrera S na forumPorsche 911 Carrera S - prezentacja modeluPorsche 911 Carrera - prezentacja modeluSubskrybuj kanał RSS aktualnościSkomentuj na forum