AMG zaktualizowało jeden z najbardziej cherlawych modeli w swojej gamie, któremu niewiele brakowało do noszenia znaczka zwykłego Mercedes-Benza. Mowa o klasie C oznaczonej cyfrą 43, która wykluła się dwa lata temu z mocą skromnych 367 koni mechanicznych. Po modernizacji maszyna może odetchnąć z ulgą: nie jest już najsłabszym przedstawicielem gatunku.
Chińskie Techrules, które od kilku lat pracuje nad własnym samochodem z elektrycznym układem napędowym z silnikiem turbinowym ładującym baterie, przedstawia finalną formę swojego dzieła. Model o nazwie Ren RS będzie torową zabawką dla kolekcjonerów lubujących się w nowinkach technologicznych i wizytówką możliwości firmy.
Kilkanaście lat temu do żywych wróciło włoskie studio Touring Superleggera, które oryginalnie zasłynęło jeszcze przed drugą wojną światową, a swoją działalność przerwało w latach sześćdziesiątych. Nową erę firmy rozpoczęły koncepty przygotowane na bazie modeli Maserati. W tym roku Touring wraca do marki z Modeny. Oto kolekcjonerskie coupe Sciadipersia.
Niecałe półtora roku temu Jaguar zaskoczył nas prototypem elektrycznego crossovera o nazwie I-Pace i obietnicą wprowadzenia auta do produkcji szybciej, niż ktokolwiek by się tego spodziewał. Teraz pierwszy, seryjny elektryk brytyjskiej marki staje się faktem: maszynę odsłonięto wczoraj wieczorem na specjalnym pokazie w Austrii.
Kilka lat temu hybrydy przedarły się pierwszy raz do świata najszybszych, sportowych samochodów jednych z największych graczy w segmencie: Ferrari, Porsche i McLarena. Dziś czekamy na drugą falę, machiny Mercedes-AMG i Aston Martina, a w międzyczasie hybrydy zdobywają nowe tereny. W tym roku oddało im się angielskie Sin Cars.
Roadster 124 pod szyldem Abartha, najmocniejsza i najbardziej sportowa odmiana bliźniaka Mazdy MX-5 w koncernie Fiata, idzie w ślady japońskiej siostry. W ofercie włoskiej marki pojawi się wkrótce twardy, zdejmowany dach. Z małą niespodzianką: będzie to jedyne tego typu rozwiązanie na rynku, wykonane z włókien węglowych.
Samochodów elektrycznych przybywa z każdym rokiem i trend ten tylko przybiera na sile. Oznacza to również, że coraz więcej firm pracuje nad wspólnym rozwiązaniem jednych problemów i indywidualnym rozwiązaniem innych bolączek. Do ich grona z własnym spojrzeniem na świat elektryków dołączy wkrótce marka Elextra.
W dniu wczorajszym w Hiszpanii ruszyły oficjalne testy przed nowym sezonem Formuły 1. Na miejscu można było po raz pierwszy na żywo zobaczyć nowe bolidy, które do tej pory pokazano tylko na grafikach komputerowych i takie, których jeszcze nie pokazano w ogóle. W tej drugiej grupie znalazł się różowy pojazd zespołu Force India.
Na pętli Circuit de Barcelona-Catalunya w Hiszpanii ruszyły dzisiaj pierwsze, przedsezonowe testy mistrzostw świata Formuły 1. To moment, w którym wszystkie zespoły powinny mieć już samochody i kierowców gotowych na publiczną prezentację i wyjazd na tor. Jako jeden z ostatnich swoją nową maszynę pokazał zespół Toro Rosso.
McLaren, podobnie jak większość pozostałych zespołów, pokazał w tym tygodniu swój najnowszy bolid Formuły 1. Marka, która obecna jest w mistrzostwach świata nieprzerwanie od roku 1966, w nadchodzącym sezonie pokaże się z nieznanej dotąd strony. A wszystko za sprawą nowego dostawcy układów napędowych, których moc dochodzi do tysiąca koni mechanicznych.