Chevrolet przeprowadził po cichu aktualizację modelu Camaro, współczesnego spadkobiercy klasycznych muscle i pony car'ów, który na własnym podwórku konkuruje bezpośrednio z maszynami marek Ford i Dodge. Sportowa maszyna przeszła zmiany stylistyczne, technologiczne i dorobiła się po raz pierwszy specyfikacji Turbo 1LE.
Formuła 1 kontynuuje wycieczkę po Azji. W tym tygodniu mistrzostwa świata po raz piętnasty w swojej historii odwiedziły Chiny. W minionych czterech sezonach za każdym razem wygrywali tu kierowcy Mercedesa, którzy mają na koncie w sumie pięć zwycięstw. O jedną wygraną mniej w swojej kieszeni przed niedzielnym wyścigiem miało Ferrari.
Do marek zaangażowanych w projekt Vision Gran Turismo, w ramach którego od kilku lat powstają koncepty dla serii gier Gran Turismo na konsole PlayStation, dołączyło Audi. Niemiecka firma jako jedna z nielicznych postanowiła popchnąć projekt jeszcze dalej. Jej wyścigowe coupe E-Tron Vision Gran Turismo zbudowano w rzeczywistości!
Kilka miesięcy temu Porsche wycofało się z udziału na najwyższym szczeblu w długodystansowych, wyścigowych mistrzostwach świata. Hybrydowy prototyp 919, który trzy razy wygrał w 24-godzinnym Le Mans, przyniósł trzy tytuły mistrzowskie konstruktorów i trzy kierowców mógł spokojnie spocząć w muzeum. Ale nie spocznie: oto niezwykły 919 Evo!
Za nami druga runda tegorocznych mistrzostw świata Formuły 1, w których od kilku lat dominuje zespół marki Mercedes-AMG. Był nią nocny, pustynny wyścig w liczącym niecałe półtora miliona mieszkańców Królestwie Bahrajnu, położonym na niewielkim archipelagu w Zatoce Perskiej. Grand prix organizowane jest tutaj od 2004 roku.
Był debiut prototypu wersji drogowej, która miała uzyskać w końcu prawo do poruszania się po drogach publicznych, był pierwszy start wersji wyścigowej w specyfikacji GT3 i były kolejne plany na podbój świata. A potem nastała cisza. Teraz Arrinera przypomina o sobie po raz kolejny. Tym razem za sprawą samochodu o napędzie elektrycznym i własnej... kryptowaluty.
Gotowość do wejścia na rynek elektrycznych samochodów o sportowym zacięciu ogłasza kolejna firma. Tym razem będzie to coś innego, niż typowy startup z okolic Dolicy Krzemowej, napompowany przez azjatyckie firmy-matki i nafaszerowany najnowocześniejszymi technologiami. Oto Luka EV, elektryczne coupe w stylu retro prosto z Czech.
Cadillac przedstawił światu swój pierwszy model z serii V-Performance w najwyższym segmencie: limuzynę CT6 w specyfikacji V-Sport, która w pogodni za mocą i osiągami dołączy do mniejszych modeli z rodziny CTS oraz XTS. Dla amerykańskiej marki, która wchodzi w skład koncernu General Motors, to symboliczny początek nowego kierunku rozwoju.
Produkowany seryjnie SUV od Maseraki, który jeszcze nie tak dawno mógł wydawać się absurdem, dołącza do wyścigu mocy, z którego dotychczas był wyłączony. Model o nazwie Levante przeobraził się właśnie w Levante Trofeo, jedną z najmocniejszych i najszybszych maszyn włoskiej marki, jakie wypuszczono na publiczne drogi.
Genesis, luksusowa marka wymyślona kilka lat temu przez koncern Hyundai'a, realizuje plan opanowania segmentów, które koreańskiemu producentowi były dotychczas zupełnie obce. To, czego można spodziewać się po niej w najbliższej przyszłości zapowiada efektowny koncept elektrycznego grand tourera o nazwie Essentia.