Audi Sport rozpoczęło testy pojazdu klasy LMP1, którym wystartuje w przyszłym roku. Maszyna stanowi rozwinięcie niebyt udanego modelu R18, którego jedynym sukcesem w niewielu starach w mijającym roku była wygrana w maratonie Le Mans. Prototyp po poprawkach zostanie najprawdopodobniej wyposażony w hybrydowy układ napędowy.
Po blisko dwóch i pół latach wytężonej pracy holenderskie Donkervoort Automobielen prezentuje zupełnie nowy model - roadster D8 GTO. Mimo, iż maszyna wygląda na pierwszy rzut oka niczym zwykły D8 nie ma ze swoim przodkiem wiele wspólnego, a gdy tylko wejdzie na rynek będzie jednym z najszybszych samochodów oferowanych w Europie.
Kilka lat temu Rosjanie próbowali wskrzesić historyczną markę Russo-Baltique pod postacią luksusowego coupe o nieprzeciętnych osiągach. Skończyło się tylko na prototypie, a dziś podobne zapędy reprezentuje właściwie tylko marka Marussia, która wciąż budzi wątpliwości. W świecie wirtualnym dzieje się za to znacznie więcej.
Japończycy mogą cieszyć się już z kolejnej, limitowanej wersji Imprezy, w której niemal każdy detal poprawiono mając na celu jeszcze większe wyśrubowanie osiągów auta. Najnowsza edycja nosi oznaczenie S206, kontynuując całą serię modeli specjalnych, i jest jedną z ostatnich, jeśli nie ostatnią, ewolucją Imprezy w tej generacji.
Wyścigowy model marki Austin-Healey, który uczestniczył w największym wypadku w historii 24-godzinnego wyścigu Le Mans i sportów samochodowych w ogóle, znalazł w miniony weekend nowego właściciela. Zabytkowy roadster, związany z tragiczną śmiercią ponad 80 osób, spędził u poprzedniego posiadacza aż czterdzieści dwa lata.
Wysyp styczniowych premier, związanych z salonem samochodowym w Detroit, obejmie między innymi zupełnie nową generację roadstera SL z 3-ramienną gwiazdą na masce. Na kilkadziesiąt dni przed oficjalną odsłoną maszyna, wnosząca wiele świeżości do oferty Mercedes-Benza, nie ma przed nami już prawie żadnych tajemnic.
W ciągu ostatnich kilku lat wyścigowe R8 LMS odniosło przeszło 110 zwycięstw i pozwoliło na zdobycie aż 13 tytułów mistrzowskich. Teraz pojazd daje początek nowej maszynie, którą Audi Sport wysyła do walki na terenie Stanów Zjednoczonych. Już w przyszłym roku fabryczne R8 wystartuje oficjalnie w serialu Grand-Am Rolex Sports Car Series.
Zapowiadane od blisko dwóch lat, zupełnie nowe V8 Bentley'a, powstałe we współpracy z koncernem Audi, staje się faktem. Już w przyszłym roku jednostka trafi pod maskę coupe Continental GT oraz kabrioletu GTC, stanowiąc alternatywę dla tych, dla których apetyt flagowego W12 jest nie do zaakceptowania.
Od przyszłego roku każda marka z wielkiej, niemieckiej trójki premium, będzie miała w swojej ofercie 4-drzwiową limuzynę o profilu coupe. Jako ostatnie w tym prestiżowym gronie znajdzie się BMW, które koncept swojego Gran Coupe pokazało przeszło półtora roku temu. Teraz model debiutuje jako trzecia wersja nadwoziowa serii 6.
Największy obecnie model marki Bentley mierzy sobie ponad 5,57 metrów długości i zasilany jest 6,75-litrowym V8 o mocy 512 koni mechanicznych. Dla wielu użytkowników dróg to wartości kosmiczne, ale nie dla wszystkich. Oto komputerowa wizja luksusowego krążownika Bentley'a, który stałby w hierarchii jeszcze wyżej.