Włoskie F&M by Mazzanti Automobili, znane z renowacji zabytkowych klejnotów rodzimej motoryzacji i budowy na indywidualne zamówienia sportowych maszyn w stylu retro, pracuje nad kolejnym modelem. Zupełnie nowe supercoupe marki będzie pierwszym pojazdem w jej historii z silnikiem umieszczonym w pozycji centralnej.
W minionym sezonie Alpina, znana z tuningu maszyn BMW i budowy na ich bazie pojazdów wyścigowych, sięgnęła po mistrzowski tytuł niemieckiej serii ADAC GT Masters, który przypadł parze prowadzącej model B6 GT3. Od 2009 roku coupe pozwoliło na wygranie ośmiu eliminacji, a teraz dało początek nowemu pojazdowi - B3 GT.
Venom GT, jeden z najszybszych i najmocniejszych samochodów świata, które mają prawo do poruszania się po zwykłych drogach, pojawi się w przyszłym roku w nowej wersji nadwoziowej. Hennessey Performance specjalnie z myślą o miłośnikach promieni słońca i dźwięku silnika przygotowuje wersję z otwartym dachem.
Brytyjski oddział Hondy we współpracy z ekipą Mugen Euro wprowadza na angielski rynek oczekiwaną od kilku miesięcy, podrasowaną wersję hybrydowego modelu CR-Z. Model nie ucieleśnia niestety w pełni 200-konnego konceptu, który pokazano na Festiwalu Prędkości w Goodwood, ale wszelkie braki z tego tytułu stara się nadrobić jak tylko może.
W przyszłym roku Subaru pojawi się w japońskiej serii Super GT z zupełnie nowym pojazdem. Maszyna będzie bazowała na najnowszym coupe, które opracowano wspólnie z Toyotą, w którym pracuje 2-litrowy boxer o dość skromnej mocy 200 koni mechanicznych. Wszystko wskazuje na to, że boxer będzie zasilał także wersję wyścigową.
GT9 niemieckiego 9ff, czyli jeden z najszybszych samochodów, jakie znajdują się obecnie na rynku, pojawił się w kolejnej konfiguracji. Tym razem tuner nie gonił za prędkością, a dogłębnie zmodyfikowane Porsche 911 postanowił zaadresować do tych, którzy nie gonią za prostymi, ale zakrętami. Oto wersja Club Sport, przygotowana specjalnie na tor.
Po premierze w Tokio bliźniaków Toyoty i Subaru przyszła pora na coupe marki Scion. Maszyna zwyczajowo pojawi się na rynku Stanów Zjednoczonych, gdzie pod znaczkiem Toyoty skupiają się nieco mniej emocjonujące samochody. Seryjny pojazd otrzyma takie samo oznaczenie jak koncept sprzed kilku miesięcy - FR-S.
Kilka miesięcy temu zakłady niemieckiej Alpiny opuściła najnowsza generacja BMW serii 6 w otwartym nadwoziu, wzmocniona do 507 koni mechanicznych. Teraz tuner poświęcił swój czas również na coupe, które przeszło jeszcze dalej idące zmiany, zarówno jeśli chodzi o moc silnika, aerodynamikę i inne technikalia.
W przyszłym roku GranTurismo będzie obchodziło swoje piąte urodziny. Włoska piękność w kwiecie wieku będzie dostępna w kilku wersjach nadwoziowych i silnikowych, z których najmocniejsze rozwijają 450 koni mechanicznych. Aby mówić o następcy jest jeszcze stanowczo za wcześnie, ale niektórym to wcale nie przeszkadza.
Niemcy z okazji salonu samochodowego w Tokio przegotowali wizję pojazdu, którego w ofercie Volkswagena jeszcze nie było. Najnowszy koncept marki to kompaktowy crossover, któremu marzy się bycie coupe i który chce być bardzo "eco". Przyciągające oko studium niedalekiej przyszłości nazwano po prostu Cross Coupe.