Z nadejściem nowego roku cała rodzina Megane przechodzi kurację odmładzającą, łącznie z usportowioną wersją, podpisaną przez oddział Renault Sport. Model, który z czasem 8 minut i 8 sekund na Nordschleife przewodzi swojej klasie, będzie jeszcze mocniejszy, a tym samym jeszcze zrywniejszy i jeszcze szybszy.
Indyjskie DC Design rozszerza działalność ze studia stylistycznego do producenta samochodów z prawdziwego zdarzenia. Pierwszym, seryjnym dziełem marki będzie sportowe coupe imieniem Avanti, nawiązującym do słynnego modelu Studebakera. Pojazd debiutuje na rozpoczynającej się właśnie wystawie Auto Expo w New Delhi.
Niemieckie Sareni United, stanowiące pochodną Reiter Engineering, wypełniło powierzoną mu w 2010 roku przez Hansa Reitera misję. Firma powstała specjalnie w celu zbudowania wyścigowego samochodu na bazie amerykańskiego Camaro, który będzie mógł startować w zawodach na całym świecie. Maszyna jest już gotowa do walki.
Najnowszy Charger z trzecią generacją silnika HEMI o pojemności 426 cali sześciennych pod maską doczekał się pakietu fabrycznych modyfikacji, przygotowanych przez zespół Mopar. Zestaw oznaczony tradycyjnie jako Redline zakłada trzy poziomy udoskonaleń. Całość zadebiutuje już za kilka dni na salonie w Detroit.
Wyścigowe Gallardo LP600+ od niemieckiego Reiter Engineering wkracza w nowy rok z licznymi udoskonaleniami i jeszcze większym apetytem na sukcesy. W sezonie 2011 pierwsza ewolucja modelu pozwoliła na zdobycie czterech wice tytułów w seriach: ADAC GT Masters, brazylijskiej GT3, azjatyckiej GT3 i hiszpańskich mistrzostwach GT.
Po premierze 300-konnego SUV'a imieniem Deauville w marcu ubiegłego roku odrodzone De Tomaso ma jeszcze kila obietnic do spełnienia. Największa z nich to pokazanie zupełnie nowego coupe, kontynuującego tradycję m.in. słynnej Pantery. Na temat projektu jeszcze nic oficjalnie nie wiadomo, ale sama chęć budowy takiego auta pozwala już puścić wodze fantazji.
Skrzydlaty SLS od momentu debiutu okupuje najwyższe pozycje na listach ulubieńców tunerów, ale jeszcze nie wszystkim chętnym było dane nim się zająć. Jednym ze "spóźnialskich" jest zakład Senner Tuning, który do maszyny ze stajni AMG dobrał się dopiero teraz. Pierwsze doświadczenia z maszyną zamykają się we wzroście mocy i małych zmianach stylu.
Już za niespełna dwa tygodnie Japończycy zaprezentują koncept zwiastujący duchowego następcę słynnej Hondy NSX, której produkcję zakończono w 2005 roku. Nowe, sportowe auto koncernu będzie mierzyło nieco niżej, niż zarzucony dwa lata temu projekt, z którego powstał tylko model wyścigowy. W myśl obowiązujących trendów pojazd będzie hybrydą.
Manhart Racing po raz kolejny zabrało się za BMW serii M3, z którego ostatnim razem uzyskało pokaźne 655 koni mechanicznych. Tym razem tuner poszedł znacznie dalej, instalując pod maską dość niepozornego coupe silnik pracujący normalnie w jednych z najmocniejszych SUV'ów świata. Oto MH3 V8 RS Clubsport.
O możliwości pojawienia się na rynku hybrydowego wariantu supercoupe LFA słyszymy już od blisko dwóch lat. Wszystkie tego typu doniesienia opierają się jednak jedynie na domysłach i zdjęciach szpiegowskich, które w rzeczywistości mogą oznaczać coś zupełnie innego. Teraz głos w sprawie zabiera sam Lexus - oto koncepcyjny LF-LC.