Japończycy mogą cieszyć się już z kolejnej, limitowanej wersji Imprezy, w której niemal każdy detal poprawiono mając na celu jeszcze większe wyśrubowanie osiągów auta. Najnowsza edycja nosi oznaczenie S206, kontynuując całą serię modeli specjalnych, i jest jedną z ostatnich, jeśli nie ostatnią, ewolucją Imprezy w tej generacji.
Wyścigowy model marki Austin-Healey, który uczestniczył w największym wypadku w historii 24-godzinnego wyścigu Le Mans i sportów samochodowych w ogóle, znalazł w miniony weekend nowego właściciela. Zabytkowy roadster, związany z tragiczną śmiercią ponad 80 osób, spędził u poprzedniego posiadacza aż czterdzieści dwa lata.
Wysyp styczniowych premier, związanych z salonem samochodowym w Detroit, obejmie między innymi zupełnie nową generację roadstera SL z 3-ramienną gwiazdą na masce. Na kilkadziesiąt dni przed oficjalną odsłoną maszyna, wnosząca wiele świeżości do oferty Mercedes-Benza, nie ma przed nami już prawie żadnych tajemnic.
W ciągu ostatnich kilku lat wyścigowe R8 LMS odniosło przeszło 110 zwycięstw i pozwoliło na zdobycie aż 13 tytułów mistrzowskich. Teraz pojazd daje początek nowej maszynie, którą Audi Sport wysyła do walki na terenie Stanów Zjednoczonych. Już w przyszłym roku fabryczne R8 wystartuje oficjalnie w serialu Grand-Am Rolex Sports Car Series.
Zapowiadane od blisko dwóch lat, zupełnie nowe V8 Bentley'a, powstałe we współpracy z koncernem Audi, staje się faktem. Już w przyszłym roku jednostka trafi pod maskę coupe Continental GT oraz kabrioletu GTC, stanowiąc alternatywę dla tych, dla których apetyt flagowego W12 jest nie do zaakceptowania.
Od przyszłego roku każda marka z wielkiej, niemieckiej trójki premium, będzie miała w swojej ofercie 4-drzwiową limuzynę o profilu coupe. Jako ostatnie w tym prestiżowym gronie znajdzie się BMW, które koncept swojego Gran Coupe pokazało przeszło półtora roku temu. Teraz model debiutuje jako trzecia wersja nadwoziowa serii 6.
Największy obecnie model marki Bentley mierzy sobie ponad 5,57 metrów długości i zasilany jest 6,75-litrowym V8 o mocy 512 koni mechanicznych. Dla wielu użytkowników dróg to wartości kosmiczne, ale nie dla wszystkich. Oto komputerowa wizja luksusowego krążownika Bentley'a, który stałby w hierarchii jeszcze wyżej.
Włoskie F&M by Mazzanti Automobili, znane z renowacji zabytkowych klejnotów rodzimej motoryzacji i budowy na indywidualne zamówienia sportowych maszyn w stylu retro, pracuje nad kolejnym modelem. Zupełnie nowe supercoupe marki będzie pierwszym pojazdem w jej historii z silnikiem umieszczonym w pozycji centralnej.
W minionym sezonie Alpina, znana z tuningu maszyn BMW i budowy na ich bazie pojazdów wyścigowych, sięgnęła po mistrzowski tytuł niemieckiej serii ADAC GT Masters, który przypadł parze prowadzącej model B6 GT3. Od 2009 roku coupe pozwoliło na wygranie ośmiu eliminacji, a teraz dało początek nowemu pojazdowi - B3 GT.
Venom GT, jeden z najszybszych i najmocniejszych samochodów świata, które mają prawo do poruszania się po zwykłych drogach, pojawi się w przyszłym roku w nowej wersji nadwoziowej. Hennessey Performance specjalnie z myślą o miłośnikach promieni słońca i dźwięku silnika przygotowuje wersję z otwartym dachem.