Alpha One - Taki jeden

Niemiecki zakład Alpha-N Performance, powstały na gruzach wskrzeszonego kilka lat temu w niejasnych okolicznościach Brabham Racing w ciele tunera aut BMW, przygotowuje supercoupe, o którym będzie mógł mówić bez żadnych kompleksów. Auto o kryptonimie One zostanie oparte o mechanizmy Porsche Caymana.
Grand Prix Węgier - Pora sucha

Wraz z GP Niemiec zamknięto pierwszą połowę obecnego sezonu Formuły 1, który składa się z 20 wyścigów. Po 10 eliminacjach z trzema wygranymi na koncie tabeli kierowców przewodził Fernando Alonso w Ferrari. Hiszpan zebrał już tyle punktów, że na szczycie utrzymałby się nawet bez startu we wczorajszym GP Węgier.
24 hours of Spa - Trzy korony Audi

Wyścigowe modele Audi idą w tym roku jak burza, zgarniając najważniejsze wygrane w sezonie. W maju nowe R8 LMS Ultra wygrało w 24-godzinnym wyścigu na torze Nürburgring, a drugie miejsce zajęło inne R8. W czerwcu trzy prototypy R18 obsadziły całe podium Le Mans. Dziś do kolekcji dołączył maraton w Spa.
Lotus Evora GX - Zawodnik Grand-Am

Lotus, który stracił w ostatnich tygodniach swojego CEO i szanse na realizację ambitnego planu wprowadzenia na rynek aż pięciu zupełnie nowych modeli, rozszerza swoją ofertę o kolejne auto wyścigowe. W tym temacie od kilku lat przoduje coupe Evora, którego najnowsza, torowa ewolucja nosi oznaczenie GX.
Audi R8 - Bystry umysł

Prawie sześć lat temu na wystawie w Paryżu marka Audi zaprezentowała zupełnie nowe coupe R8, które weszło na rynek przebojem. W tym roku w tym samym miejscu zostanie pokazane R8 po gruntownej modernizacji, które ujawniono już teraz. Wraz z falą nowości i poprawek na szczycie oferty pojawi się nowe R8 V10 Plus.
Grand Prix Niemiec - Nagrody i kara

Upadłość spółki, która zarządzała dotychczas torem Nürburgring to jeden z tematów numer jeden ostatnich dni. Grand Prix Niemiec zgodnie z planem zmiany miejsca co dwa lata powinno odbyć się tu w przyszłym roku. W tym roku dziesiąta eliminacja mistrzostw świata miała miejsce na 4,57-kilometrowej pętli Hockenheimring.
Lamborghini Aventador LP700-4 - Pierwsze tysiąc sztuk

W dniu wczorajszym zakłady Lamborghini opuścił wśród oklasków Aventador numer 1000. Na wyprodukowanie tylu sztuk jednego z najnowocześniejszych supercoupe na świecie Włosi nie potrzebowali nawet półtora roku, a na kolejne egzemplarze jest tylu chętnych, że fabryka już teraz ma zapewnioną pracę do początku 2014 roku.
Ariel Atom Cup - Atomowy puchar

Piorunujący Atom brytyjskiego Ariel Motor Company, który po raz pierwszy pokazany został prawie szesnaście lat temu, doczeka się w przyszłym roku fabrycznej serii wyścigowej na własnej ziemi. Obok amerykańskiego Spec Race Atom, rozgrywanego od 2010 roku, będą to drugie tego typu zawody Ariela na świecie.
Mansory Carbonado - Związek węgla

Ekipa Mansory, której prace zawsze wywołują burzliwe dyskusje, zabiera się po raz kolejny za 700-konnego Aventadora. Pierwsze podejście tunera do najszybszego Lamborghini w historii mogliśmy zobaczyć na salonie samochodowym w Genewie w marcu tego roku. Oto podejście numer dwa, a nazwano je Carbonado.
Aspid GT-21 Invictus - Czynnik ryzyka

Od prezentacji pierwszego samochodu marki Aspid, przyspieszającego do 100 km/h w zaledwie 2,8 sekundy modelu Super Sport, minęły już cztery lata. Dzisiaj firma będąca częścią hiszpańskiego IFR Automotive prezentuje swoje kolejne dzieło. Oto GT-21 Invictus, 2+2-osobowe GT na miarę XXI wieku.
- Najpopularniejsze

SSC Ultimate Aero TT

Nissan GT-R

Pagani Huayra

Barabus TKR

Lamborghini Murcielago LP640














