Hiszpańskie Quimera Project, skupiające pod swoimi skrzydłami firmy z całego świata w myśl wykorzystania elektryczności w komunikacji i transporcie, pracuje również nad bardziej wyzywającymi pojazdami. Jednym z nich jest maszyna, która miałaby dać początek najmocniejszej, elektrycznej serii wyścigowej świata.
Jesteście maniakami przyspieszenia na czterech kółkach i na ścianach trzymacie zdjęcia pocisków pokroju Ultimy GTR czy Bugatti Veyrona Super Sport? Czas zrobić między nimi miejsce dla nowego króla podwórka, który przybywa z mroźnej Skandynawii. O kim mowa? Odpowiedź może być tylko jedna - to zważony i zmierzony na torze prób Koenigsegg Agera R.
GT-R, który na światowej arenie wyścigowej znany jest przede wszystkim ze startów w mistrzostwach serii GT1 World, trafił w tym roku oficjalnie również do grupy GT3. Maszyna ma już za sobą pierwszy, poważny sprawdzian i głodna sukcesów czeka z niecierpliwością na następne.
Fiat 500 w wydaniu Abartha wchodzi na wyższy poziom. Wspinaczkę ułatwiło ponad pięćdziesiąt lat wspaniałych tradycji firmy oraz wyścigowa ewolucja modelu. Jak chwalą się sami Włosi to pierwszy, wyścigowy samochodów ze skorpionem na masce, przeznaczony do zwykłego ruchu drogowego. Na imię mu 695 Competizione.
Lada dzień publiczna premiera nowej generacji Porsche 911, ale seria 997 ciągle nie daje za wygrają i próżno wypatrywać jej definitywnego końca. Era jej drogowych ewolucji dobiegła już końca, ale w temacie wyścigów pozostało jeszcze trochę do zrobienia. Dlatego też po sierpniowej premierze odnowionego 911 GT3 Cup przychodzi czas na udoskonalone 911 GT3 R.
Legendarny E-Type, którego sylwetki nie sposób pomylić z niczym innym, obchodzi w tym roku swoje 50 urodziny. Tak okrągła rocznica jest świetną okazją do zaproponowania E-Type'a XXI wieku. Nic nie wskazuje jednak na to, iż zobaczymy coś takiego ze strony samego Jaguara, ale wśród niezależnych stylistów pomysłów wcale nie brakuje.
Ford podejmuje temat stylowego, sportowego pojazdu niedalekiej przyszłości, który niosąc nowe technologie i zapowiadając nowe kierunki stylistyczne przyszłych produktów marki potrafiłby dostosować się do każdego właściciela i warunków drogowych. W myśl powyższych najbardziej pożądaną pozycją w aucie będzie ta za kierownicą.
Metamorfoza francuskiego Peugeota trwa w najlepsze, a zapowiedzi tego, co w najbliższych latach zobaczymy w salonach sprzedaży marki ciągle przybywa. Najnowsza z nich to potężny koncept HX1, którego ambicje to nie tylko pomieścić całą rodzinę podczas wakacji, ale również dać kierowcy powody do szerokiego uśmiechu.
Audi S8, którego pierwsza generacja zrobiła zawrotną, kinową karierę w produkcji "Ronin", wchodzi dzielnie w trzecią dekadę. Lata '90 auto pożegnało 360-konnym V8, pierwszą dekadę XXI wieku przypieczętowało 450-konnym V10, a nowy rozdział w imię zmniejszania rozmiarów otwiera kolejnym V8. Dzięki postępowi techniki poza dwoma cylindrami ma mu niczego nie brakować...
Po trzynastu miesiącach od pokazania po raz pierwszy zupełnie nowego Audi serii A7 Sportback Niemcy prezentują jego usportowioną wersję - S7. Czterodrzwiowa limuzyna o kuszącym profilu coupe będzie wykorzystywała w myśl hasła "przewaga dzięki technice" nową jednostkę V8 i ostatnie zdobycze technologiczne marki.