Torowe występy Evory wzmocniły zainteresowanie drogową wersją modelu, a sam producent doszedł do wniosku, iż obecna oferta nie jest wystarczająco zbliżona do tego, co dzieje się podczas wyścigów. Tak powstała cywilna Evora GTE. Latem model debiutował pod przykrywką konceptu, a teraz dumnie uzupełnia katalog produktów marki i czeka na chętnych.
Przyszłoroczny sezon niemieckiej serii DTM będzie obfitował w wysyp elektryzujących nowości, a na torze spotkają się trzej giganci, którzy wystawią do walki zupełnie nowe modele: Audi, Mercedes-Benz i BMW. Po stronie Audi stanie nowe A5, pierwsze coupe marki przygotowane z myślą o tych właśnie zawodach.
Globalna ekspansja Forda rozszerza się o dostępne dla szerokiej klienteli modele wyczynowe, ukryte pod szyldem ST - Sport Technologies. W najbliższych miesiącach do sprzedaży w ponad 40 krajach na całym świecie wejdzie zupełnie nowy Focus ST, a w kolejce czekają już kolejne pomysły. Najnowszy z nich to przyprawiona na ostro Fiesta.
Lotus od zawsze zaangażowany był w wyścigi samochodowe, ale mało kto już dzisiaj pamięta, iż ta utytułowana, brytyjska marka pojawiła się swego czasu również w rajdach samochodowych. Po kilku dekadach przerwy Anglików ponownie ciągnie w tym kierunku, czego najlepszym dowodem jest... rajdowy Exige R-GT!
Brytyjczycy otwarcie przyznają, iż dni legendarnego Defendera są już policzone. Maszyna, której koncepcja sięga pierwszego Land Rovera z 1948 roku, ma zostać zastąpiona czymś zupełnie nowym już za cztery lata. Wielkie zmiany zwiastują wizje pod tytułem DC100, którym na pierwszy rzut oka bliżej do miejskiej dżungli i plaż, niż środowiska naturalnego Defendera.
Globalny plan Forda sprawił, iż najnowszy Focus kusi klientów na wszystkich możliwych rynkach wszystkimi możliwymi wariantami. Obok modeli drogowych w różnych wersjach nadwoziowych, ich sportowych wersji oraz wyczynówek mamy teraz do wyboru również fabryczny model wyścigowy, który powstał w oddziale Ford Racing - ewolucję pod tytułem ST-R.
Nowa generacja "Garbusa" chce zatrzeć wszelkie złe wrażenia po poprzedniej: być bardziej stylowa i sportowa, na 200-konnej wersji Turbo wcale nie kończąc. Maszynka trafiła już do oddziału R, z którego wyjechała jeszcze bardziej skora do zaczepki i chętna do jak najszybszego dołączenia do 265-konnego Scirocco R i 270-konnego Golfa R.
Sensacyjne Sesto Elemento po miesiącach plotek i spekulacji, które od premiery we wrześniu ubiegłego roku nie ucichły ani na chwilę, wchodzi oficjalnie do produkcji jako specjalna wersja Gallardo. Liczba egzemplarzy będzie ściśle ograniczona, cena usytuowana na zaporowym poziomie, a osiągi wyśrubowane do granic zahaczających o czyste szaleństwo.
Już w przyszłym sezonie na starcie serii DTM, która w obecnym formacie rozgrywana jest od 2000 roku, pojawią się trzy zupełnie nowe maszyny spod znaku Audi, BMW oraz Mercedes-Benza. Samochód ostatniej marki odsłonili we Frankfurcie jej fabryczni kierowcy, startujący w Formule 1: Michael Schumacher oraz Nico Rosberg.
Rodzina sportowego Elise, w której każdy może znaleźć coś dla siebie, powiększa się o kolejnego członka oraz opcjonalną przekładnię Serial Precision Shift dla 136-konnej wersji podstawowej. Zupełnie nową propozycją, która zawita w katalogu marki na przyszły rok, jest Elise S. Model odpowiada na modły o jeszcze większą moc i moment obrotowy.