Fiat 500 w wydaniu Abartha wchodzi na wyższy poziom. Wspinaczkę ułatwiło ponad pięćdziesiąt lat wspaniałych tradycji firmy oraz wyścigowa ewolucja modelu. Jak chwalą się sami Włosi to pierwszy, wyścigowy samochodów ze skorpionem na masce, przeznaczony do zwykłego ruchu drogowego. Na imię mu 695 Competizione.
Lada dzień publiczna premiera nowej generacji Porsche 911, ale seria 997 ciągle nie daje za wygrają i próżno wypatrywać jej definitywnego końca. Era jej drogowych ewolucji dobiegła już końca, ale w temacie wyścigów pozostało jeszcze trochę do zrobienia. Dlatego też po sierpniowej premierze odnowionego 911 GT3 Cup przychodzi czas na udoskonalone 911 GT3 R.
Legendarny E-Type, którego sylwetki nie sposób pomylić z niczym innym, obchodzi w tym roku swoje 50 urodziny. Tak okrągła rocznica jest świetną okazją do zaproponowania E-Type'a XXI wieku. Nic nie wskazuje jednak na to, iż zobaczymy coś takiego ze strony samego Jaguara, ale wśród niezależnych stylistów pomysłów wcale nie brakuje.
Ford podejmuje temat stylowego, sportowego pojazdu niedalekiej przyszłości, który niosąc nowe technologie i zapowiadając nowe kierunki stylistyczne przyszłych produktów marki potrafiłby dostosować się do każdego właściciela i warunków drogowych. W myśl powyższych najbardziej pożądaną pozycją w aucie będzie ta za kierownicą.
Metamorfoza francuskiego Peugeota trwa w najlepsze, a zapowiedzi tego, co w najbliższych latach zobaczymy w salonach sprzedaży marki ciągle przybywa. Najnowsza z nich to potężny koncept HX1, którego ambicje to nie tylko pomieścić całą rodzinę podczas wakacji, ale również dać kierowcy powody do szerokiego uśmiechu.
Audi S8, którego pierwsza generacja zrobiła zawrotną, kinową karierę w produkcji "Ronin", wchodzi dzielnie w trzecią dekadę. Lata '90 auto pożegnało 360-konnym V8, pierwszą dekadę XXI wieku przypieczętowało 450-konnym V10, a nowy rozdział w imię zmniejszania rozmiarów otwiera kolejnym V8. Dzięki postępowi techniki poza dwoma cylindrami ma mu niczego nie brakować...
Po trzynastu miesiącach od pokazania po raz pierwszy zupełnie nowego Audi serii A7 Sportback Niemcy prezentują jego usportowioną wersję - S7. Czterodrzwiowa limuzyna o kuszącym profilu coupe będzie wykorzystywała w myśl hasła "przewaga dzięki technice" nową jednostkę V8 i ostatnie zdobycze technologiczne marki.
Poprzednia generacja Audi serii z szóstką w nazwie odeszła z wielkim hukiem 580-konnego RS6, a nowa obudziła się w zupełnie innym świecie pod naciskiem surowszych norm i przepisów. Jej zbrojenie w mniejszy kaliber niż u poprzednika zaczyna się już teraz. Niemcy prezentują zupełnie nowe S6 oraz razu w nadwoziu sedana i przestrzennego kombi.
Do marek, które postanowiły upamiętnić 150 rocznicę powstania zjednoczonego państwa włoskiego dołączył Abarth. Oddział Fiata poświęcony kąsającym maluchom przygotował z tego okazji specjalną wersję otwartej "Pięćsetki" o wymownym przydomku Cabrio Italia. To jedna z trzech premier, którą Włosi przywiozą na salon samochodowy we Frankfurcie.
Wizjonerzy Audi otwierają się na zupełnie nowe horyzonty. W przypadku tej marki oznacza to stworzenie miniaturowego modelu dedykowanego miastom przyszłości, który zdolności mobilne i wszędobylskość miałby łączyć z zadziornym temperamentem i prezencją, wobec której obojętny nie pozostałby żaden właściciel ani przechodzień.