Audi ze swoim R8, nawet w wersji zasilanej silnikiem V10, nie ma wobec obecności Lamborghini w rodzinie większego wyboru, jak tylko zachować powściągliwość i przyzwoitość. Dlatego też na ulicach nie zobaczymy szybko czegoś pokroju Avus Quattro czy Rosemeyer. Za to w wirtualnym świecie już teraz możemy podziwiać coupe Axiom.
Najbliższe tygodnie będą w Lamborghini bardzo gorące. Według ostatnich przecieków już w przyszłym tygodniu w siedzibie koncernu mają zostać zaprezentowane dwa zupełnie nowe modele, przy których widnieje tabliczka wdrożenia do produkcji, a w Paryżu mamy zobaczyć fascynujący koncept. Póki co jednak popatrzmy na cyfrowe Indomable.
Klasyczna już dziś Toyota 2000GT to pierwszy sportowy pojazd z Japonii, który bez żadnych kompleksów mógł stawać w szranki z konkurencją z Europy. W swoim czasie maszyna nie odniosła jednak sukcesu, co czyni z niej łakomy kąsek dla kolekcjonerów. Jeszcze cenniejsza jest odmiana Targa, która powstała w... 1 egzemplarzu.
Wydaje się, iż aktualnemu, 5-litrowemu Mustangowi GT, pod którego maską gra 418 koni mechanicznych, niewiele brakuje. Jeśli jednak ktoś jest odmiennego zdania może sięgnąć po blisko 550-konne Shelby GT500. A co z pozostałymi? Do dzisiaj nie mieli co zrobić. Teraz mają, i to jak! Oto nowy Super Snake.
W ubiegłym roku Mustang Boss 302, który w latach '70 zwyciężał w serii Trans-Am, obchodził swoje 40 urodziny. Przy ich okazji oddział Ford Racing wypuścił na tory wyścigowe dzikiego Bossa 302R, którego w końcu postanowił oswoić. Według producenta nowe wcielenie cywilnego Bossa 302 jest na Laguna Seca równie szybkie co... BMW M3!
Spartan Motor Company to przedsiębiorstwo, którego historia sięga 1983 roku. Właśnie wtedy dwaj bracia z Australii zbudowali własnoręcznie niewielkie buggy napędzane silnikiem motocyklowym. Dziś myślą podobnie, ale budują pojazd znacznie poważniejszy. Oto Spartan V, kolejna maszynka do mielenia asfaltu na torze.
Jeśli tylko komuś brakowało jeszcze jakiegoś modelu w rozciągającej się daleko poza horyzont gamie 911 być może jego prośby zostały wysłuchane - Porsche prezentuje właśnie kolejny wariant swojego sztandarowego pojazdu. Tym razem to Carrera GTS, łącznik, który wchodzi w wąską szczelinę między Carrerą S a GT3.
Rodzący się od kilku lat Arash AF-10 jest już tylko o krok od wejścia do sprzedaży. Dzieło Arasha Farbouda, które we wczesnej fazie prototypu mogliśmy zobaczyć jeszcze w 2006 roku, zostanie pokazane w ostatecznej formie już w listopadzie podczas brytyjskiego MPH The Prestige & Performance Motor Show.
Abarth na zbliżającej się wielkimi krokami wystawie w Paryżu zaprezentuje dwa nowe modele. Nie będą to zupełnie nowe maszyny, ale najmocniejsze wersje w linii już istniejących: na francuskim salonie pojawią się odkryty 500C oraz Punto Evo w wersjach Esseesse, czyli SS - Super Sport.
Star Electric Cars to niewielka z pozoru firma z Francji, trudniąca się produkcją przede wszystkim elektrycznych wózków golfowych, które udają auta Mercedesa, Cadillaca, Rolls-Royce'a czy Bentley'a. Jej ambicje sięgają jednak znacznie wyżej, a konkretnie... supersportowego Aston Martina, przy którym zblednie nawet One-77!