Kolejnym Porsche z najwyższej półki będzie hybrydowy 918 Spyder, na którego barkach spocznie spuścizna po Carrerze GT, a także unikatowych 911 GT1 i klasycznym już 959. Pojawienie się hybrydy w tym segmencie daje znać, iż nie daleko już do elektrycznego Porsche.
Argentyna przymierza się do wypuszczenia pojazdu pokroju Ariel Atoma i KTM X-Bowa, który umilałaby żywot wszystkim amatorom weekendowych wypadów na tory wyścigowe. Właśnie takiego zadania podjęło się jeszcze nikomu nie znane Donto Motor Company, w którym praca wre już od kilkunastu miesięcy.
Stale rosnące grono egzotycznych, sportowych aut z egzotycznych zakamarków świata ma powiększyć się w przyszłym roku o kolejnego przedstawiciela. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem będzie nim supercoupe firmy De Macross Motors Corp, która działa w Kanadzie, a fundusze czerpie z Azji.
BMW M5 w wydaniu G-Power od kilku już lat wyznacza nowe standardy w klasie najszybszych limuzyn świata, przechodząc co jakiś czas samego siebie. Kolejne wydarzenie tego typu miało miejsce całkiem niedawno i zakończyło się udanym podejściem do poprawienia poprzedniego rekordu, który sięgał 367,4 km/h.
Nową erę w historii angielskiego Morgan Motor Company można uznać za rozpoczętą. Firma, która była znana przede wszystkim z roadsterów i coupe w stylu retro, z których niektóre mają już po 50 lat, pokazała na tegorocznym konkursie elegancji w Pebble Beach model zrywający z jej tradycją.
Koniec wakacyjnej przerwy w Formule 1. Ostatnią część sezonu otworzyło dziś Grand Prix Belgii na torze w Spa, jednym z najbardziej znanych i najbardziej interesujących w całym kalendarzu. Przy kapryśnej aurze nie zabrakło niespodzianek i powodów do zadowolenia kibiców Roberta Kubicy.
Lotus odsłania pierwsze karty z talii, którą pokaże na salonie samochodowym w Paryżu. Obok kilku prototypów, które pozostają w dalszym ciągu ścisłą tajemnicą zobaczymy tam oczekiwane od dawna coupe Evora S oraz nową, automatyczną skrzynię biegów o kryptonimie IPS.
Na wielu filmach mogliśmy przekonać się jak bardzo z dedykowanego jemu Gallardo zadowolony jest Valentino Balboni, legendarny kierowca testowy Lamborghini. Jak się okazuje nie wszyscy podzielają jego zdanie i 550 KM oraz napęd tylko na tył to nie dla każdego pełny klucz do sukcesu. Tak przynajmniej twierdzą w Anderson Germany.
Po pojawieniu się Veyrona Super Sport, potrafiącego bez większej zadyszki przekroczyć prędkość 430 km/h, nic już nie jest takie, jak przedtem. Zbladło nawet przeszło 1100-konne Mansory Vincero, bazujące na podstawowym Veyronie. Dlatego też niektórym zachciało się czegoś więcej. Oto jedyne w swoim rodzaju Vincero d'Oro.
Formuła 1 dla każdego? Dlaczego nie!? Tak właśnie można w skrócie scharakteryzować jedno z najnowszych przedsięwzięć Lotusa, który w malezyjskim wcieleniu powrócił w tym roku do F1, póki co nie zdobywając ani jednego punktu. Oto typ 125 powstały w ramach projektu Exos Experience.