Stacjonujące gdzieś w Dublinie Onyx Cars zajęło się jedną z ulubionych pozycji najbogatszych tego świata, nie oszczędzających funduszy na modyfikacje swoich zabawek. Mowa o modelu Continental GT z palety Bentley'a i pakiet modyfikacji Platinium GTO.
911 GT2 pełniło przez ostatnie lata rolę najmocniejszego modelu w ofercie Porsche, a pomijając ściśle limitowane 911 GT1 sprzed blisko 15 lat było najmocniejszą 911 oferowaną zwykłym śmiertelnikom w historii koncernu. Dziś to się nieco zmieniło. Oto najnowsze 911 Turbo S.
Zapowiadana przez nas przeszło siedem miesięcy temu Zonda Tricolore staje się rzeczywistością. Jedyny w swoim rodzaju pojazd, który mogliśmy podziwiać dotychczas tylko na fabrycznych szkicach, to kolejny egzemplarz mający wyróżniać się spośród pozostałych przede wszystkim wyglądem.
Historia zna kilka przypadków, w których kształty amerykańskich aut zaprojektowano we Włoszech, i które wcale źle na tym nie wyszły - choćby wizję Mustanga w wykonaniu Giugiaro. V-Concept to podobny przypadek, tyle tylko, że wirtualny.
Brytyjski Bentley zaprosił do współpracy najzdolniejszych studentów londyńskiej Królewskiej Akademii Sztuk Pięknych, powierzając im zadanie nakreślenia przyszłych modeli marki. Do finału przeszły cztery projekty, a jego zwycięzca będzie miał przyjemność obcować z najbardziej zasłużonymi stylistami koncernu.
Ekipa Audi, która dziewięć miesięcy temu po raz pierwszy od 2000 roku nie wygrała 24-godzinnego wyścigu Le Mans (wliczając w to triumf Bentley'a Speed 8 z silnikiem z R8) zamierza w tym roku naprostować tą sytuację. Ma być to możliwe dzięki zmodyfikowanemu R15, które rok temu pozwoliło na "tylko" 3 miejsce.
Co łączy Jaguara C-Type, D-Type, XJR-9 LM, XJR-12 i XKR GT2? Na razie jeszcze nic, ale już latem połączą je starty w 24-godzinnym wyścigu Le Mans. W ten sposób firma, która była niemal od zawsze związana ze sportami motorowymi, zamierza uczcić swoją 75 rocznicę istnienia.
Ekipa studentów z francuskiej uczelni w Belfort i Montbéliard jakiś czas temu wyszła z pomysłem zaprojektowania wyścigowego samochodu korzystającego z nowych technologii. Maszyna o nazwie E-Sphyra opuściła już ekrany komputerów i stała się rzeczywistością.
Po wtorkowym ujawnieniu zupełnie nowego, małego roadstera Wind koncern Renault pokazuje dziś jego większego brata. Oto nowa propozycja francuzów ukierunkowana przede wszystkim na nadchodzące lato - druga generacja Megane Coupe-Cabriolet.
Szwajcarskie Protoscar działające od 23 lat na rzecz "zielonych" samochodów przygotowało na zbliżający się salon w Genewie już drugi zupełnie nowy pojazd własnej konstrukcji w ciągu niespełna dwóch lat. Rok temu mieliśmy do czynienia z roadsterem Lampo, teraz mamy Lampo2.