Citroen podąża ścieżką fascynujących wizji i po kosmicznych konceptach GT i Revolte prezentuje kolejny pojazd, który nie jednemu wielbicielowi francuskich aut zawróci ponownie w głowie. Na salonie w Genewie debiutuje Survolt, będący swoistą mieszanką obu powyższych.
Brabus od kilku dziesięcioleci obala mity i buduje legendy... a może odwrotnie. W każdym razie z okazji salonu w Genewie mamy możliwość obcowania z kolejnym produktem tunera, wobec którego nikt nie może zostać obojętny. Oto klasa E z V12 pod maską.
Pininfarina świętuje w tym roku 80-lecie działalności, a Alfa Romeo obchodzi swoją 100 rocznicę istnienia. W duecie obie firmy pojawiły się już w latach '30 za sprawą otwartego 6C 1750 Gran Sport, a dziś kuszą otwartym konceptem, nawiązującym do słynnego spidera Duetto.
Jeśli ktoś myślał, iż na 911 GT3 R Hybrid i Cayenne Hybrid zapędy Porsche w kierunku zieleni chwilowo się zakończą, ten był w błędzie. I to wielkim. Z okazji salonu samochodowego w Genewie Niemcy zaskoczą również futurystycznym konceptem 918 Spyder!
Dokładnie trzy lata po premierze pierwszego Gallardo Superleggera mamy w końcu kolejne. Już jutro na 80 salonie samochodowym w Genewie zostanie odsłonięte zupełnie nowe, super lekkie Gallardo LP570-4 Supperleggera.
Co może powstać z połączenia drogowego Audi R8 i wyścigowego R10 oraz wymieszania tego z genami przeszczepionymi prosto z modeli czystej krwi Lamborghini? Odpowiedź to RS7, oczywiście nie rzeczywiste, ale wirtualne.
Szwedzki Koenigsegg, produkujący jedne z najmocniejszych i najszybszych samochodów świata, pokaże w Genewie nowy model. Nie będzie to jednak ani oczekiwana od dawna superlimuzyna, ani następca CCX. Będzie to już kolejna ewolucja mającej blisko 15 lat serii CC. Ale za to jaka!
Inżynierowie Novitec Rosso przygotowali kolejną wariację na temat Ferrari 599 GTB Fiorano. Najnowszy projekt tunera nosi oznaczenie 848 Race i, jak nie trudno się domyśleć, wykazana w nim liczba określa stado mechanicznych rumaków galopujących pod maską.
Wszelkie przedbiegi i podchody do tuningu Panamery można już uznać za zakończone - wyścig w tuningu nowego dziecka Porsche trwa w najlepsze, a firmy trudniące się wszelkiego rodzaju modyfikacjami nie przebierają w środkach. Najlepszym tego dowodem jest najnowsza produkcja zakładu TechArt - Concept One.
Rozpoczynający się już w przyszłym tygodniu salon samochodowy w Genewie ma być świadkiem kolejnej próby przywrócenia do życia marki Hispano-Suiza. To, co nie udało się dziesięć lat temu ma być możliwe dzisiaj dzięki supersportowemu modelowi bazującemu na mechanizmach Audi R8.