Od czasu wycofania się Hondy ze startów Formuły 1 odłogiem leży projekt następcy NSX, choć ostatnie odniesienia sugerują, iż auto mogłoby narodzić się w przyszłym roku jako jeden z zawodników japońskiej serii GT. Nic jednak nie stoi na przeszkodzie snucia wizji - oto FXR.
Tydzień temu przyglądaliśmy się pracom dyplomowym studentów Munich University of Applied Sciences, którzy pod okiem przedstawicieli marki Lamborghini wyobrażali sobie przyszłość marki. Dzisiaj ciąg dalszy - projekty stworzone pod skrzydłami innych koncernów.
Drugie Ferrari z ekskluzywnego programu indywidualnych karoserii oficjalnie odsłonięte! Tym razem bez większych tajemnic, niekończących się spekulacji i skromnych nazw kodowych. Oto jedyne w swoim rodzaju P540 Superfast Aperta.
Weekend prędkości na włoskim Nardo oprócz najszybszego, seryjnego Diesla świata przyniósł również nową koronę Brabusowi, który blisko dwa lata temu pożegnał się z tytułem najszybszej limuzyny świata. Teraz ma w zanadrzu... najszybszego crossovera!
AC Schnitzer, który jeszcze kilka lat temu mógł pochwalić się najszybszym, ulicznym BMW świata powraca na szczyt tabeli rekordów prędkości. Nowy rekord ma jednak z goła odmienną osobowość - dotyczy auta z silnikiem wysokoprężnym.
Włoskie Racing Dynamics S.p.A świętuje 25 lat tuningu modeli BMW. Firma wystawi z tej okazji na styczniowym salonie tunerów w Tokio model RS46 oraz wystartuje z programem Servizio Clienti Sportivi, w ramach którego pojazdy BMW będą przygotowane pod kątem dni torowych i wyścigów.
G-Power, śledzące uważnie każdy ruch BMW, wzięło się za najmocniejsze SUV'y w ofercie koncernu: X5 oraz X6 spod znaku M, które w fabrycznej formie napędzane są 555-konnymi jednostkami V8. Czy wyniknęło z tego coś dobrego?
Kariera Dodge Vipera kończy się oficjalnie w przyszłym roku, w którym powstanie kilkaset ostatnich egzemplarzy. Amerykańska ikona ostatnich 20 lat nie ma jednak zamiaru odchodzić po cichu, o co zadbają edycje specjalne. Oto kolejna z nich.
Edo Competition niezwykle długo zwlekało z pakietem dla Gallardo LP560-4, ale miało ku temu całkiem niezłe powody. Jeszcze latem ubiegłego roku wypuściło 560-konne Gallardo SLE, a w kolejnych miesiącach zajęło się m.in. najszybszym Bentley'em i Enzo. Teraz w końcu jest - LP600/4.
Holenderski Donkervoort po blisko dwóch latach startów modelem D8 GT w europejskim pucharze FIA GT4 (wicemistrzostwo) oraz gościnnym udziale w niemieckiej GT4 zamiesza wyrzucić pojazd na najgłębszą wodę. Już za nieco ponad miesiąc D8 GT zaliczy swój pierwszy, 24-godzinny wyścig.