Jeszcze w tym roku do grona firm budujących sportowe auta o napędzie elektrycznym, mające ucierać nosa najszybszym modelom Ferrari czy Lamborghini, ma zamiar dołączyć mało znane Zoragy Concepts. Firma działająca w Belgradzie oraz Chicago przygotowuje właśnie coupe najwyższej próby o skromnym symbolu E+.
Amerykańskie Factory Five Racing, które działa od przeszło 15 lat i oferuje cit kary wzorowane na modelach Shelby, w tym słynnej Cobrze, oraz przedwojennym Fordzie, przygotowało zupełnie nową, drugą generację swojego okrętu flagowego, coupe GTM. Nowe wcielenie auta, które sprzedawane jest od blisko pięciu lat, będzie miało swoją premierę już w przyszłym tygodniu.
Koncern Chryslera na tegoroczne targi SEMA przygotował aż 35 samochodów, wśród których znajdziemy między innymi nowego Chargera, wariacje na temat nowego Durango, Wranglera Saharę i off-roadowego Grand Cherokee, a także... Fiata 500 od Moparu. W tym towarzystwie zupełnie premierowo znajdzie się również Challenger SRT8 z nowym V8 pod maską.
Brabus od dłuższego już czasu nie bierze czynnego udziału w wyścigu o najszybszą limuzynę świata, który od kilku lat prowadzi G-Power z poprawianym co kilka miesięcy M5. Ale nie oznacza to wcale, iż w Bottrop brakuje maszyn mogących po taki tytuł sięgnąć. Jest wręcz przeciwnie, czego najnowszy dowód mamy pod postacią modelu SV12 R Biturbo 800.
Już 2 listopada po raz pierwszy w swojej historii Audi of America pojawi się z oficjalną wystawą na targach SEMA. Na stoisku firmy znajdzie się między innymi autonomiczne TT RS, które wystartowało w tym roku w wyścigu na szczyt Pikes Pikes oraz kilka modeli przygotowanych przez Stasis Engineering. Najbardziej interesującym z nich będzie podpisany przez tunera R8 Spyder.
Edo Competition po miesiącach dość cichego siedzenia pod krzakiem uderza w końcu z grubego kalibru, którym włada najlepiej. Tuner już teraz zapowiada własne wydania Lamborghini Diablo, Ferrari 458 Italia, a także przypomina oficjalnie o Koenigseggu CCR Evolution. Na pierwszy ogień rzuca jednak... liczącą ponad 40 lat Miurę po traumatycznych przejściach.
Po miesiącach pewnych niepewności i gdybania czy wyścig w ogóle dojdzie do skutku pierwsze w historii Formuły 1 Grand Prix Korei Południowej stało się faktem. Zupełnie nowe wrażenia dla kierowców i kibiców na torze w Yeongam miały przynieść niespodzianki i zamieszać w czołówce tabel. Mimo standardowego ustawienia na starcie na mecie rzeczywiście nie zabrakło niespodzianek, do których przyczynił się jednak deszcz.
Nowy dzień, nowe Porsche serii 911. Tym razem jednak nie przeznaczone do zwykłego ruchu drogowego, ale tylko i wyłącznie do wyścigów - GT3 Cup. Maszyna sprzedawana od blisko dwunastu lat jest w swojej kategorii niekwestionowanym numerem jeden jeśli brać pod uwagę tylko sprzedaż - od 1998 roku nabywców znalazło ponad 1,4 tysiąca egzemplarzy.
Niemieckie Roding Automobile pracuje nad spartańskim roadsterem, który miałby ułatwiać żywot stałym bywalcom Nordschleife. Pomysł na maszynę oznaczoną jako Roadster 23 zrodził się w maju 2007 roku, rok później gotowy był pierwszy model w skali 1:1, a obecnie auto przechodzi intensywne testy w swoim środowisku naturalnym.
Klienci Porsche potrzebowali niespełna dwa miesiące od chwili wystawowej premiery na wypełnienie całej listy chętnych na ekstremalne 911 GT2 RS. Najmocniejszy, seryjnie produkowany model marki zadebiutował 25 sierpnia podczas salonu w Moskwie, a w minioną środę producent poinformował, iż sprzedano już wszystkie egzemplarze.