Amerykańskie coupe GTM (na zdjęciach) produkcji Factory Five, dostępne jako zestaw do samodzielnego złożenia, posłuży już wkrótce jako baza dla kolejnego pojazdu o wybitnie sportowym charakterze i niecodziennych rozwiązaniach mechanicznych. Do jego napędu używa zostanie... turbina.
Brytyjskie Chevron Cars, mające na koncie kilkadziesiąt samochodów wyścigowych (w tym F1), z których niektóre wytwarzane są w niewiele zmienionej formie do dnia dzisiejszego, zamierza już wkrótce powrócić do rywalizacji z pojazdem godnym swoich czasów. Będzie nim coupe GR8.
Senner Tuning, skupiające sporą cześć swojej uwagi na indywidualnych potrzebach posiadaczy modeli Audi, przygotowało specjalną ofertę dla właścicieli coupe R8. Tym razem tuner oferuje dużo więcej, niż tylko dodatkowe 35 KM widniejące w jego katalogu od kilku lat.
Wysyp nowych propozycji niemieckich tunerów, które mogłyby trafić pod choinkę przybiera na sile. Kolejna propozycja naszych sąsiadów to kolejne już spojrzenie na BMW serii M3. Tym razem od ATT Autotechnik.
Na rozpoczynającym się w tym tygodniu salonie samochodowym w Los Angeles do gamy najnowszego Forda Mustanga dołączy coupe z nowym V6 pod maską. W sprzedaży w USA auto pojawi się w połowie przyszłego roku.
Ferrari F430 to już dawno historia, ale jeszcze nie dla wszystkich. Zanim na rynek wejdzie zupełnie nowe 458 Italia na serii 430 zdąży zapewne skorzystać jeszcze nie jeden tuner. Najnowszy przykład poniżej - oto otwarte F430 RS prosto z garażu Wimmer Rennsporttechnik Solingen.
Projekt pod tytułem Bloodhound SSC, brytyjskie przedsięwzięcie mające na celu pobicie samochodowego rekordu prędkości naziemnej sprzed 12 lat, wchodzi w nowy etap. Prace projektowe zostały już zakończone, rozwiązania techniczne zaakceptowane, czas na rozpoczęcie budowy.
Grupa tunerów zapowiadających pakiety dla coupe SLS spod znaku trójramiennej gwiazdy powiększyła się w ostatnich dniach z Lorinsera i Gullwing America również do zakładów ASMA, MEC, Brabus i Kicherer. Najwięcej szczegółów odnośnie przyszłości zdradza ten ostatni.
Przyszłość Lamborghini maluje się w różowych kolorach: tylko czekać, aż zza linii horyzontu wyłoni się następca Murcielago, potwierdzą się plotki o ekstremalnym Urusie, do produkcji wejdzie coś na kształt Estoque i ze sceny zejdzie Gallardo. Póki co pozostaje się jednak zadowolić choćby wymysłami studentów z Monachium.
Licytacja tunerów nowego Forda Focusa RS trwa w najlepsze: Loder1899 - 345KM, Wolf Racing - 360 KM, Graham Goode Racing - 370 KM. Tylko kwestią czasy był skok mocy z 305 do okolic 400 KM. Czas ten właśnie minął.