Kultowy Golf R32 z 250-konnym V6 pod maską, który wraz z nową generacją modelu odszedł na emeryturę znalazł właśnie godnego następcę. Na salonie we Frankfurcie debiutuje sportowy Golf R. To najmocniejszy, seryjnie produkowany Golf w historii Volkswagena.
Obchody stulecia istnienia marki Bugatti osiągnęły w miniony weekend punkt kulminacyjny. Na jedynym w swoim rodzaju konkursie elegancji w Molsheim zgromadzono niemal wszystkie modele marki, od Type 15 Fiacre z 1912 roku, poprzez przedwojenne typy 57 i 59 oraz słynne Royale, aż po EB 110 z lat '90. Imprezę uświetniła też premiera konceptu 16 C Galibier.
Stara maksyma głosi "Nasz klient nasz pan"; w Edo Competition podchodzą najwyraźniej do niej z dużą powagą, bez względu na wszystko. Kilka miesięcy temu tuner podjął się modyfikacji Ferrari FXX pozwalających na poruszanie się autem po zwykłych drogach, a w międzyczasie przygotował 700- i 800-konne pakiety dla Enzo. Niedawno spełnił kolejną zachciankę jednego z właścicieli super Ferrari - połączył Enzo z FXX!
Formuła 1 zawitała dzisiejszego popołudnia z 13 już w tym roku Grand Prix w ojczyźnie Ferrari. Sesję kwalifikacyjną do wyścigu na włoskiej Monzie wygrał Lewis Hamilton, za którym dość niespodziewanie uplasował się Andrian Sutil z Force India. Trzeci na starcie był Rarikkonen.
Cornelis Steenstra, designer mający za sobą pracę w takich koncernach, jak Volvo, Mercedes-Benz, Mazda, Hyundai, Kia, Peugeot, Fisker, czy Porsche przygotowuje pierwsze, amerykańskie supersportowe auto przekraczające 320 km/h... i całkowicie obojętne środowisku naturalnemu. Projekt nosi nazwę Styletto.
Marussia B1, projekt odważnego, rosyjskiego supercoupe, dojrzewa. Pojazd, za którym stoi Nikolai Fomenko, aktor, piosenkarz, prezenter telewizyjny (Top Gear Russia) i kierowca wyścigowy (seria FIA GT) stanie przed największą w swojej karierze widownią już w przyszłym tygodniu we Frankfurcie.
Pewien Niemiecki kolekcjoner pojazdów marek Rolls-Royce oraz Bentley, Hans-Gunther Zach, postanowił właśnie oddać ponownie światu lwią część aut, jakie aktualnie posiada. Znalazł się wśród nich jedyny w swoim rodzaju Phantom, który w latach trzydziestych ubiegłego stulecia powstał na zamówienie jednego z indyjskich królów.
Jeśli tylko jakimś cudem Mazda MX-5 nie była postrzegana przez kogoś jako auto niezbyt poważne i niezbyt zrównoważone psychicznie (w jak najbardziej pozytywnych znaczeniach obu) od przyszłego tygodnia z pewnością za taką uważana będzie. Właśnie wtedy na salonie we Frankfurcie zostanie pokazany szalony koncept MX-5 Superlight.
Evora, najnowszy model brytyjskiego Lotusa, trafił do rąk pierwszego właściciela dopiero niespełna dwa tygodnie temu, a jego twórcy ujawniają już dziś wersję wyścigową. Podobnie, jak w przypadku pojazdu drogowego, wyścigowa Evora będzie długo dojrzewać. Auto zobaczymy na torze dopiero za osiem miesięcy.
Blisko trzy lata temu kanadyjskie Locus Technologies pokazało światu prototypowe supercoupe Plethore. Od tamtego czasu, po 6 latach prac nad samochodem, firma zmieniła nazwę i markę na HTT Technologies oraz znacząco zmodyfikowała swój projekt, który w finalnej formie zobaczymy już w przyszłym tygodniu we Frankfurcie.