Lexus tworząc model IS-F miał na uwadze sportowe podłoże w postaci toru wyścigowego Fuji, ale jeśli chodzi o sporty motorowe woli się skupić na prototypowym LF-A. Na szczęście za to, za co nie chcą brać się koncerny biorą się małe, prywatne przedsiębiorstwa.
Jak wiadomo efekty przedawkowania meksykańskiego żarcia mogą przerosnąć wszelkie (nie)oczekiwania. I lepiej o nich głośno nie wspominać. Co jednak powstanie, gdy Meksykańczycy wezmą się na zrobienie sportowego samochodu? Odpowiedź już za klika dni na salonie w Londynie.
Pokazany przed przeszło rokiem w Genewie pierwszy roadster austriackiego KTM znanego z produkcji motocykli jeszcze dobrze nie wszedł do produkcji a już pewna jest jego mocniejsza wersja. Miałaby się ona pokazać już za klika dni na salonie w Londynie a nie, tak jak początkowo zapowiadano, w Genewie w 2009 roku.
Ostatni bastion pełnokrwistych superaut wali się w gruzy. Świętości już nie będzie. Audi wkłada do R8 Diesla, Apollo kombinuje z napędem hybrydowym, wchodzą biopaliwa i coraz większa stanie się wkrótce grupa pojazdów sportowych o napędzie elektrycznym, do której zamierza dołączyć amerykańskie SSC. Dla przypomnienia - to właśnie ich supercar jest oficjalnie najszybszym, seryjnie produkowanym samochodem świata.
Porsche skutecznie odmładza całą gamę modeli 911 - mamy za sobą już wszystkie Carrery, kolejna pokaże się Targa a najbardziej wyczekiwane Turbo powinno pojawić się jesienią. Tymczasem już wiadomo, że w 2010 roku zabiegom odmładzającym ulegną również modele Cayman i Boxster.
Będący na ukończeniu Mosler MT900S, przy którym grzebią specjaliści Nelson Racing Engines jest na ostatniej prostej ku wyjechaniu na zwykłe ulice. Na dynamometrze wylądował właśnie jego silnik, którego moc ma przekraczać w porywach nawet 1800 KM!
Na kilka dni przed światową premierą na salonie samochodowym w Londynie brytyjski Lotus ujawnia pierwsze zdjęcie swojego zupełnie nowego modelu - coupe o roboczej nazwie Project Eagle. Auto z czterema miejscami w układzie 2+2 i silnikiem umieszczonym centralnie ma po części dziedziczyć geny słynnego Esprita.
Już jutro w godzinach porannych wystartuje pierwszy etap tegorocznego Rage-Race, swoistego widowiska dla uczestników i widzów z superautami w roli głównej. W imprezie weźmie udział do 70 egzotycznych samochodów w całej Polski.
G-Power po sprowadzeniu na ziemię dwóch huraganów w postaci grzebniętych BMW M5 i M5 spuściło nieco z tonu i zabrało się za otwarty model Z4. Efekty nie są tak powalające jak w poprzednich przypadkach, ale wszyscy właściciele Z4 M z pewnością poczują się zagrożeni.
Jeśli chodzi o tuning aut Lamborghini to zdanie się na inżynierów niemieckiego zakładu IMSA będzie jednym z lepszych wyborów. Brali się już za zwykłe Murcielago oraz za LP640, popełnili również imponujące, 610-konne Gallardo GTV. Teraz przyszła kolej na LP560-4, od którego premiery minęły dopiero cztery miesiące.