Nissan przypomina o pogrzebanej w 1986 roku słonecznej marce Datsun. W jaki sposób? Konceptem XLink zaprojektowanym przez studenta niemieckiego Uniwersytetu Pforzheim w centrum stylistycznym Yulon w Tajwanie. Auto ma łączyć w sobie elementy klasycznej limuzyny, hatchbacka, coupe i SUV'a.
W tym roku Porsche odnawia całą paletę modeli 911. Główne nowości to przede wszystkim bezpośrednie wtryski paliwa we wszystkich silnikach, nowa skrzynia biegów i przeniesienie napędu na cztery koła oraz delikatne zmiany stylistyczne. Porsche ujawniło już nowe 911 w wersji Carrera i Targa a na swoją kolej czekają Turbo, GT2 oraz GT3.
Na tegorocznych targach SEMA japoński Hyundai zjawi się w bardzo mocnym składzie. Koncern zamierza pokazać aż sześć modeli: trzy sedany Genesis oraz trzy coupe Genesis. Szczegóły na ich temat będą sączone przez najbliższe miesiące. Dziś ujawniono jeden z nich.
Trudniące się od 1990 roku tuningiem pojazdów głównie Volkswagena, Audi i Seata niemieckie JE Design zabrało się po raz pierwszy za Porsche. Po pakietach dla VW Touarega i Audi Q7 tuner uznał, że nowy rozdział najlepiej zacząć od Cayenne.
Ostatnie sztuki Hondy NSX będącej przez długie lata jedynym japońskim superautem z prawdziwego zdarzenia zjechały z taśmy w 2005 roku. Od tamtego czasu nie milkną głosy o następcy, który powinien pojawić się za nieco ponad dwa lata. Już teraz wiadomo o nim całkiem sporo.
Mercedes-Benz, podobnie jak jakiś czas temu BMW, wypuszcza niewielką, darmową grę komputerową, w której możemy zasiąść za kierownicą jednego z modeli marki. W przypadku BMW promowano w ten sposób model M3, tutaj mamy do czynienia z małym coupe CLC.
Najcięższe maszyny bojowe Audi, czyli limuzyny, kombi i coupe naznaczone symbolami S i R już wkrótce jeszcze bardziej wzmocnią swoje szeregi. Na horyzoncie w najbliższym czasie pojawi się RS4 oraz RS5, w drodze jest również R8 z silnikiem V10. Czego można się po tych nowościach spodziewać?
Jeśli myśleliście, że plan Fiata odnośnie marki Abarth kończy się na autach pokroju usportowionego Punto czy urokliwej 500 na sterydach to byliście w błędzie. Już za jakieś trzy lata ma wejść na rynek samodzielny model Abartha.
Niemieckie Kroymans trudniące się importem aut do Europy dołączyło do swego repertuaru długo oczekiwane Corvette ZR1, najszybszego i najmocniejszego Chevroleta wszech czasów. Za wielką wodą na to supercoupe wydać należy zaledwie nieco ponad 100 tysięcy "zielonych". A w Europie...
BMW z serii M mają się nieźle i wygląda na to, że będą się mieć jeszcze lepiej, choć nie wszystkie. Mocarna "trójka" bawarskiego koncernu przeszła właśnie delikatne wygładzenie zmarszczek na zadzie i już teraz wiadomo co M GmbH szykuje na przyszłość.