Volkswagenowskie Bugatti ma do opchnięcia jeszcze jakieś 80 egzemplarzy Veyrona coupe, do którego w marcu przyszłego roku dołączy otwarty Veyron Grand Sport. W puli tej znajduje się kilka sztuk limitowanej edycji Fbg, za którą stoi paryski Hermes. Klientów ku niej napędzić mają nowe palety kolorów.
Już w marcu przyszłego roku na salonie samochodowym w Genewie zadebiutuje RS5 - najpotężniejsza wariacja w temacie coupe Audi plasującego się dokładnie między gorącym R8 a małym TT. Muły testowe auta widywane są coraz częściej, ale sam pojazd pozostaje ciągle wielką tajemnicą.
Nie ma wątpliwości, że Niemcy wiodą prym w tuningu. Ale z pewnością nie mają nań monopolu. Dobitnie udowadnia to na przykład szwajcarski Sportec, który prezentuje właśnie własną wizję najnowszej generacji Porsche 911 GT2 nanosząc na jej dach rodzimą flagę.
Dzięki MTM, Abt, B&B i Kichererowi wiemy już, że z najnowszego Audi RS6 można bez problemu wycisnąć 700 koni mechanicznych. Co jednak, gdy nie interesuje nas aż taka moc a chcemy, podobnie jak produkty wymienionych tunerów, bez zająknięcia przekraczać na niemieckich autostradach 300 km/h? Wtedy wypada zgłosić się do Digi-Tec.
Przy okazji tegorocznego konkursu elegancji w Pebble Beach, który miał miejsce w zeszły weekend, grupa starannie wyselekcjonowanych dziennikarzy miała okazję zobaczyć wersję produkcyjną Cadillaca CTS Coupe. Fotografowanie pojazdu było zabronione, ale przekazy ustne nie...
Czekacie z niecierpliwością na Aston Martina Rapide i Porsche Panamerę z zamiarem kupna któregoś z nich? Może warto poczekać jeszcze trochę dłużej na coś podobnej wielkości, ale o klasę (albo i dwie) wyższego: na 4-drzwiową limuzynę od... szwedzkiego Koenigsegga!
Nissan już od dawna pracuje nad kolejnym małym coupe z serii "Z", które będzie kontynuować legendę produkowanego od 1969 modelu i zastąpi obecną generację 350Z (w Japonii znaną jako Fairlady Z). Projekt ten pozostaje póki co tajemnicą, ale obiecujących interpretacji kultowego auta w wykonaniu niezależnych stylistów nie brakuje. Jedną z ostatnich jest dzieło Jacka Kołodziejczyka z Iacoski Design.
Nie od dzisiaj rzeczywista moc wydzielana przez podwójnie doładowane V6 Nissana GT-R jest szeroko dyskutowana i jeszcze szerzej poddawana wątpliwości. Wszystko dlatego, że 480 KM i masa, z którą sobie muszą radzić generuje osiągi wykraczające daleko poza przypuszczenia, które można wysnuć na podstawie samych liczb. Magazyn "Car And Driver" postanowił to sprawdzić empirycznie.
Jeśli codziennie podróżujesz do pracy własnym autem, a przemierzanej trasie daleko do krótkich, miejskich uliczek już wkrótce pojawi się coś w sam raz dla Ciebie - Trident Iceni. Auto w kategorii osiągów będzie mogło pogonić (i przegonić!) niejedno Ferrari czy Porsche przy kosztach eksploatacji na poziomie... G-Wiza!
Jeśli zmyliła Was nazwa tego pojazdu, a czujność uśpiły jego barwy rozwiewany wszelkie wątpliwości - to kolejna wariacja niemieckich tunerów w temacie Audi RS6 Avant. Już czwarta! Tym razem kombi padło ofiarą działającego od ponad 30 lat zakładu Kicherera, który dotychczas smakował przede wszystkim w Mercedesach.