Pamiętacie przepowiadane przeszło 15 miesięcy temu Murcielago SV mające dysponować napędem tylko na tylną oś, mocą jakiś 700 koni mechanicznych i masą mniejszą o nawet 100 kilogramów niż LP640? Otóż... już jest! Tyle tylko, że nazywa się LP710/2 i stoi za nim niemieckie Edo Competition.
Zapowiadana już od jakiegoś czasu, otwarta wersja Veyrona ze stajni Bugatti ujrzy światło dzienne już za dwa tygodnie w Pabble Beach, gdzie co roku odbywa się jeden z najbardziej znany konkursów elegancji. Auto określanie przez producenta jako roadster ze zdejmowaną środkową częścią dachu nazwano Grand Sport.
Porsche jakiś czas temu "niechcący" ujawniło plany wypuszczenia na brytyjski rynek ponad 300-konnego Caymana w wersji S Sport. Tymczasem niemieckie Inden Design bierze sprawy w swoje ręce i już teraz wypuszcza pakiet dla Caymana S, który zmiecie nie tylko S Sport.
Berliński oddział Motoren Technik Mayer trudniącego się tuningiem głównie aut należących do wielkiej rodziny Volkswagena wziął na warsztat Audi S3. Niemcy uznając, że położenie 380 koni mechanicznych na wszystkie koła kompaktowego auta nie jest złym pomysłem stworzyli najszybsze S3 na świecie.
Luso Motors mające już na koncie kilka modeli, z których żaden jeszcze nie wszedł do produkcji ani nawet nie powstał do końca w rzeczywistości prezentuje swoje kolejne dzieło. Firma powołana do życia przez portugalskiego designera Ernesto Freitasa proponuje tym razem sportowe auto do codziennego użytku pod nazwą LM GT.
Powstałe 18 lat temu amerykańskie Specter Werkes/Sports trudniące się przede wszystkim modyfikacjami Corvette piątej i szóstej generacji zaprezentowało w Detroit zapowiadany już pół roku temu pakiet dla Corvette C6 o oznaczeniu GTR. Model z miejsca zajął pozycję okrętu flagowego zakładu.
Nissan przypomina o pogrzebanej w 1986 roku słonecznej marce Datsun. W jaki sposób? Konceptem XLink zaprojektowanym przez studenta niemieckiego Uniwersytetu Pforzheim w centrum stylistycznym Yulon w Tajwanie. Auto ma łączyć w sobie elementy klasycznej limuzyny, hatchbacka, coupe i SUV'a.
W tym roku Porsche odnawia całą paletę modeli 911. Główne nowości to przede wszystkim bezpośrednie wtryski paliwa we wszystkich silnikach, nowa skrzynia biegów i przeniesienie napędu na cztery koła oraz delikatne zmiany stylistyczne. Porsche ujawniło już nowe 911 w wersji Carrera i Targa a na swoją kolej czekają Turbo, GT2 oraz GT3.
Na tegorocznych targach SEMA japoński Hyundai zjawi się w bardzo mocnym składzie. Koncern zamierza pokazać aż sześć modeli: trzy sedany Genesis oraz trzy coupe Genesis. Szczegóły na ich temat będą sączone przez najbliższe miesiące. Dziś ujawniono jeden z nich.
Trudniące się od 1990 roku tuningiem pojazdów głównie Volkswagena, Audi i Seata niemieckie JE Design zabrało się po raz pierwszy za Porsche. Po pakietach dla VW Touarega i Audi Q7 tuner uznał, że nowy rozdział najlepiej zacząć od Cayenne.