Wczoraj o godzinie 15 do boju o zwycięstwo w 76 całodobowym maratonie w Le Mans ruszyło w jednej chwili ponad 35 tysięcy koni mechanicznych. Stawce ponad 50 aut przewodziły w tym roku trzy Peugeoty 908 HDi FAP o mocy około 700 KM i momencie ponad 1200 Nm każdy, których zadaniem było przerwać pasmo zwycięstw niemieckiego Audi.
Rekordy w kategorii prędkości maksymalnej, przyspieszeń czy hamowania to żadna nowość. Bardziej egzotyczne wyczyny to ilość osób, jakie na raz zmieszczą się do auta, liczba obrotów auta przy dachowaniu czy czas przejechany na dwóch kołach. A co powiecie na oklejenie całego samochodu folią?
Już 16 lipca wystartuje druga edycja Rage Race - pierwszej w Polsce imprezy lifestylowo-motoryzacyjnej będącej zarazem współzawodnictwem pomiędzy uczestnikami jak i niecodziennym ulicznym widowiskiem. Organizatorzy przewidują, że w imprezie weźmie udział nawet 70 egzotyków.
W styczniu tego roku niemiecki tuner G-Power sprowadził na tor w Papenburgu huragan mknący z prędkością 360 km/h. Było nim najszybsze BMW wszech czasów i jednocześnie jedna z najszybszych limuzyn świata - M5 Hurricane. Teraz tuner celuje w identyczne rejony w kategorii kabrioletów. Oto M6 Hurricane.
Nie jest tajemnicą, że od 2006 roku kiedy to Ford zdobył tytuł mistrza świata konstruktorów w rajdowej serii WRC (a potem kolejny w 2007) jego inżynierowie dwoją się i troją nad projektem odzwierciedlającym ten sukces w wymiarze cywilnym - nad Focusem RS drugiej generacji. Tajemnicą do dnia dzisiejszego pozostawały kwestie rozwiązania napędu.
Dla wszystkich, którym seryjny Mercedes-Benz C 63 AMG wydaje ci się za słaby, a to, co robi z nim Brabus uważają za przesadę pojawiła się kolejna alternatywa. Jest nią twój niemieckiego Väth o kryptonimie V63RS Clubsport.
Jeremy Clarkson potwierdził, że najnowsza seria prowadzonego przez niego programu Top Gear znajdzie się na antenie BBC Two w ciągu najbliższych trzech tygodni. W praktyce oznacza to, że pierwszy odcinek 11 serii zostanie wyemitowany najprawdopodobniej już w niedzielę 22 czerwca.
Amerykańskiemu Moslerowi wytwarzającemu niemal od samych początków swego istnienia jedne z najszybszych samochodów w USA stuknęło właśnie 20 lat czynnej produkcji. Z tej okazji niemiecki oddział firmy Mosler Deustchland przygotowuje model specjalny - MT900 GTR XX (firma już wcześniej przygotowała MT900 GTR przeznaczonego na rynek europejski).
Od 2000 roku niemieckie Enco trudniło się przede wszystkim w wytwarzaniu wyczynowych układów wydechowych do aut spod znaku Porsche, Ferrari czy Lamborghini. Wkrótce pole działań poszerzono do kół i opon, systemów hamulcowych i body kitów. A od tego był już tylko krok do pełnoprawnego tuningu. Firma zaprezentowała właśnie jego najnowszy efekt - model 550 GT Biturbo bazujący na Porsche Cayenne Turbo.
Klasa G Mercedesa, czyli kanciasta terenówka nie do zdarcia, pozostaje w nieustannej produkcji w niewiele zmienionej formie od 1979 roku. Najmocniejsza i najbardziej ekskluzywna odmiana tego wytwarzanego w austriackim Graz pojazdu to oczywiście 55 AMG. Została ona właśnie poddana lekkiemu odświeżeniu.