Amerykańska myśl techniczna zebrana pod szyldem nowopowstałego koncernu Ronn Motor Company szykuje się do... zagazowania segmentu supersportowych samochodów. Jej orężem w tej walce będzie supercoupe o nazwie Scorpion.
Pojawienie się SUV'a w ofercie Porsche było dla wielu miłośników tej marki ciężką próbą sił. Nieoficjalnie wiadomo, że Niemcy pracują już nad mniejszym SUV'em (oficjalnie przyjęte stanowisko koncernu to odpowiedź na "nie") a na prostej jest pierwsza limuzyna - Panamera. I prawdopodobnie na tym nie koniec...
Bentley Continental GT to niewątpliwie bardzo wdzięczny temat tuningu. A tutaj jak wiadomo co kraj to obyczaj. O europejskich tunerów w większości przypadków można być spokojnym, czego nie można już powiedzieć o Japończykach. Ci ostatni, z zakładu ASI konkretnie, ujawnili właśnie najnowszy pakiet modyfikacji dla brytyjskiego coupe.
Przed kilkoma dniani informowaliśmy, że włoskie Pagani planuje wypuszczenie pięciu cywilnych odpowiedników wyścigowego supercoupe Zonda R (którego na dobrą sprawę jeszcze nie ma). Dziś możemy się podzielić najważniejszymi szczegółami na temat tego projektu.
Niemieckie BMW, które pod koniec kwietnia z impetem wjechało na nową drogę stylistyczną spektakularnym konceptem M1 Hommage nabiera na niej coraz większego rozpędu - już za kilka dni zobaczymy kolejny tego dowód.
Dwa japońskie giganty - Toyota i Subaru - połączyły siły, aby stworzyć średniej wielkości sportowe coupe z napędem na tylną oś pokroju Hondy Integry Type R. Auto ma wejść na rynek w 2011 roku.
Pod koniec ubiegłego roku ruszyło w USA przyjmowanie zamówień na współczesne wcielenie amerykańskiej legendy lat siedemdziesiątych, muscle cara z krwi i kości - Dodge'a Challengera. Właśnie teraz pierwsze egzemplarze trafiają do pierwszych klientów.
Słońce z coraz mniejszą oszczędnością traktuje nas swoimi promieniami, czego doskonałym wskaźnikiem jest sukcesywnie powiększająca się liczba kabrioletów na ulicach. Tak sprzyjające okoliczności na premierę własnego topless wybrała nowa, brytyjska manufaktura z Norfolk - niejakie Breckland.
Ryk silników o mocy 5000 KM, błysk laserowych świateł, a na trybunach goście z innych galaktyk - tak według dzieci już niedługo będą wyglądać wyścigi samochodowe. Specjaliści od car designu nie mają wątpliwości: dziecięca wyobraźnia na pewno pomogłaby im w codziennej pracy.
Przed kilkoma dniami w 24-godzinnym wyścigu na Nurburgringu pojawił się hybrydowy Gumpert Apollo. Poza potężnym motorem pożerającym w ilościach hurtowych benzynę pod maską drzemał niewielki silnik elektryczny. Nijak ma się to jednak do supersportowca, który na przyszły rok szykuje amerykańskie Hybrid Technologies.