W tym roku z taśm zjadą ostatnie sztuki coupe SLR stworzonego wspólnie przez Mercedesa i McLarena. W przyszłym roku żywota dokona także wersja odkryta, po czym drogi obu koncernów w tym względzie się rozejdą. Mercedes własnymi siłami opracuje pełnoprawnego następcę SLR a w McLarenie trwają już zaawansowane prace nad dwoma modelami, w tym nad następcą legendarnego F1.
Dokładnie rok temu mogliśmy usłyszeć o tym, że Porsche pracuje nad kolejnym SUV'em, który miałby być nieco mniejszy niż Cayenne. Wkrótce po tym jednak Porsche wystosowało oświadczenie, w którym zaprzeczyło powstawaniu takowego auta. Teraz sprawa nieco się komplikuje. Dlaczego? Otóż na Nordschleife wypatrzono zamaskowany prototyp, który na Cayenne jest zdecydowanie za mały.
Mercedes dla wszystkich osób, z których ust przy okazji prezentacji zrestylizowanej serii SL nie wydobył się jęk zawodu lub pomruk niezadowolenia przygotował coś specjalnego - model SL 63 AMG Edition IWC. Wszyscy, którzy się nań załapią poza dodatkowymi smaczkami stylistycznymi otrzymają prezent w postaci zegarka marki IWC.
Jeśli masz już za sobą wszelkie wahania czy nie lepiej zamiast w Audi R8 zainwestować w Porsche 911, Aston Martina czy Baby Lambo i nie widzisz żadnych przeszkód przed zakupem coupe z Ingolstadt będziemy musieli Cię zmartwić - Audi właśnie poinformowało, że skończyły im się zapasy topowego modelu na najbliższe miesiące.
Już latem tego roku z taśm zjadą pierwsze egzemplarze niewielkiego coupe Artega GT, za którym stoją byli inżynierowie BMW i którego linie nakreślił człowiek odpowiedzialny między innymi za wizerunek Aston Martina DB9, V8 Vantage i BMW Z8 - Henrik Fisker. Brytyjska maszynka w pierwszej kolejności będzie walczyć o klienta z niemieckim Caymanem spod znaku Porsche.
Pod koniec kwietnia przy wjeździe na Nordschelife wypatrzono pojazd, który mógł być identyfikowany jedynie z koncepcyjnym modelem RS III marki Veritas z 2000 roku. Dziś unikatowe auto w późnych godzinach popołudniowych pojawiło się ponownie w tym samym miejscu. Tym razem zatrzymało się na kilkanaście minut, przyciągając od razu sporą liczbę ciekawskich.
Dla wszystkich niecierpliwie czekających na nowe odcinki Top Gear mamy bardzo dobrą wiadomość - zupełnie nowa, jedenasta już, seria kultowego programu prowadzonego przez Wspaniałą Trójkę (Jeremy Clarkson, Richard Hammond, James May) wystartuje na antenie BBC Two już 15 czerwca!
Wiemy już, że podczas ostatniego, pełnego weekendu maja w 24-godzinnym maratonie na słynnym Nurburgringu zobaczymy tak ciekawe konstrukcje jak Lexusa LF-A oraz hybrydowego Gumperta Apollo. Teraz do stawki pojazdów, które będą z pewnością wzbudzać największe zainteresowanie dołącza także Volkswagen z najnowszym Scirocco, którego przodek produkowany był w latach 1974-1992.
Na tegorocznym salonie w Genewie mogliśmy zobaczyć Veyrona Fbg przygotowanego przez paryskiego Hermesa, parę miesięcy wcześniej zadebiutował ogołocony z farby Veyron Pur Sang. Na wiosnę 2008 Bugatti przygotowało kolejną edycję specjalną - Sang Noir (z francuskiego "czarna krew").
Już dnia 16 maja na półkach wszystkich księgarni pojawi się piąta już, przetłumaczona na język polski, książka Jeremy'ego Clarksona, brytyjskiego dziennikarza motoryzacyjnego, który znany jest przede wszystkim z kultowego programu motoryzacyjnego Top Gear. Tym razem nakładem Wydawnictwa Insignis będziemy mogli cieszyć się tytułem "Wściekły od urodzenia".