Od jakiegoś już czasu słyszy się, że Bugatti przygotowuje na pożegnanie z Veyronem wersję specjalną, która przewyższałaby bazowe auto zarówno pod względem mocy jak i osiągów. Krążące w nieoficjalnych kanałach wieści o Veyronie GT, bo tak miałoby się to auto nazywać, przybrały właśnie na sile. W sieci pojawił się skan dokumentu ujawniającego najważniejsze szczegóły na temat modelu!
Ostatnie lata w maratonie Le Mans zostały zdominowane przez silniki wysokoprężne. Pierwszy Diesel w historii wyścigu zwyciężył w 2006 roku. Było to Audi R10, z którym od dwóch sezonów zaciekle walczy Paugeot 908 HDi FAP. Francuzi muszą się póki co zadowolić tylko 2 miejscem (zarówno w tym jak i ubiegłym roku), ale pomysł na broń, którą mieliby w końcu pokonać Niemców jest już gotowy. Będzie nią świetnie spisujący się 908 z napędem hybrydowym, który pokazano wczoraj na torze Silverstone.
Wczorajsza sesja kwalifikacyjna przed kolejnym wyścigiem F1, odbyta w strugach ulewnego deszczu, zaowocowała niespodziewanym rozstawieniem na starcie dzisiejszego GP Włoch. Poza pierwszą 10 znalazła się dwójka kierowców znajdujących obecnie w pierwszej trójce punktacji generalnej (Hamilton i Kubica), a pole position zdobył najmłodszy w całej stawce Sebastian Vettel z zespołu Scuderia Toro Rosso korzystającego z silników Ferrari! Podczas wyścigu również nie zabrakło niespodzianek.
Już w najbliższą niedzielę w kwaterze w Hethel brytyjski Lotus będzie świętował swoją 60 rocznicę istnienia, którą zwykło się określać mianem diamentowej. Anglicy potraktowali to dosłownie i przy okazji uroczystości zaprezentują obsadzane diamentami coupe Europa.
Po chwilowej przerwie powraca temat tuningu Audi RS6 Avant, tym razem nie w wydaniu niemieckim. W dalszym ciągu czekamy na kompletny pakiet od szwajcarskiego zakładu Sportec, podczas gdy z własnymi modyfikacjami wychodzi właśnie O.CT Tuning. Austriacy jednocześnie prezentują wizję supercoupe R8!
Obecna generacja Porsche 911 (997) przechodzi właśnie kurację odmładzającą, która pozwoli przetrwać jej na rynku jeszcze kilka lat. Tymczasem koncern ze Stuttgartu pracuje już nad następnym, zupełnie nowym wcieleniem swojego najcenniejszego dziecka. Kilka szczegółów na jego temat zdradził właśnie Wolfgang Dürheimer, szef działu rozwojowo-badawczego firmy.
Już za półtora tygodnia na dnie słynnego, wyschniętego, słonego jeziora Bonneville pod szyldem oleju Top 1 spotkają się najszybsze samochody i motocykle tego świata, których napęd przenoszony jest bezpośrednio na koła. Cel spotkania będzie jeden: wyłonić tych "naj".
W koncernie Mercedesa najmocniejszymi wersjami zajmuje się zakład AMG, w którego ramach wąska grupa zapalonych inżynierów tworzy pod nazwą Black Series najmocniejsze wersje... najmocniejszych wersji. Czy można wspiąć się jeszcze wyżej? Według Kleemanna można - tuner poprawia właśnie "Czarne" CLK.
Nie jeden reżyser raczył już nas wizją przyszłości, w której samochody poruszałyby się nie tylko po ziemi, ale także w powietrzu. Już w 1940 roku Hendy Ford przepowiedział, że samochody i samoloty staną się kiedyś jednym, co zdają się potwierdzać prace niemieckiego Moller International. Po kilku wynalazkach własnego pomysłu firma ma zamiar zabrać się za... Ferrari 599 GTB Fiorano!
Już za niespełna dwa lata klasa E Mercedesa powinna doczekać się zupełnie nowej, czwartej generacji, w związku z którą planowany jest powrót do pierwotnych wersji nadwoziowych. Od limuzyny po coupe. To ostatnie ma zapowiadać koncepcyjny Fascination... kombi.