W minionym miesiącu Porsche zaprezentowało odmłodzone modele 911 w czterech odmianach Carrera. Następne w kolejce jest 911 Targa. A właściwie to było - producent ze Stuttgartu ujawnił dziś wszelkie dane na temat modelu w wydaniu Anno Domini 2009.
Niemieckie Wheelsandmore trudniące się dotychczas wszystkim tym, co dzieje się przy kołach (obręcze, hamulce, sprężyny) wkracza w świat rasowych tunerów. Audi R8, którym zajęło się WaM to pełny pakiet modyfikacji, który na kołach tylko się zaczyna.
Przed dwoma i pół laty niemieckie Loremo wyszło z pomysłem stworzenia niewielkiego coupe, którego apetyt na paliwo byłby porównywalny do apetytu na wodę kaktusa. Niemożliwe? Już w przyszłym roku pojazd wejdzie do sprzedaży.
FortuneSport powołane do życia przez kierowcę wyścigowego i mechanika Teritiusa Fortune jest coraz bliższe wypuszczenia swojego pierwszego samochodu. Będzie nim supercoupe Rt w wersji S przeznaczonej na zwykłe ulice oraz R, której naturalnym środowiskiem będą tory wyścigowe.
Zakład Carlssona trudniący się od prawie 20 lat tuningiem Mercedesa po raz kolejny wziął na warsztat flagową limuzynę koncernu ze Stuttgartu - klasę S. Efekt końcowy ma skutecznie wypełniać lukę pomiędzy topową propozycją spod znaku trójramiennej gwiazdy a Maybachem. Plus obłędna moc pod maską.
Europejskie ziemie to tereny działania AMG należącego do Mercedesa czy dywizji M wchodzącej w skład sił zbrojnych BMW. Obie firmy trudniąc się fabrycznym tuningiem wyciskają z aut przedostatnie poty (ostatnie zawsze zostają niezależnym tunerom). Pomysł ten nie jest domeną tylko Europy. Australijski Holden posiada na przykład oddział HSV, który wprowadził właśnie do sprzedaży model W427.
Jaguar świętuje 60 urodziny XK 120, jednego z najpiękniejszych roadsterów lat '60 ubiegłego stulecia i jednego z najważniejszych pojazdów w historii koncernu. Z tej okazji do wybranych klientów trafi rocznicowy XK60.
Jednym z ulubionych modeli niemieckich tunerów jest niewątpliwie Porsche 911. I nie trudno się temu dziwić, rozpiętość różnych wariantów tego auta jest tak szeroka i różnorodna, że sytuacja, w której nie byłoby już nic do poprawiania nie ma racji bytu. Najnowszych udoskonaleń dokonało właśnie studio TechArt.
Na samym dole sportowych coupe Porsche znajduje się niewielki Cayman. Obok podstawowej wersji o mocy 245 KM do wyboru mamy także wariant S podkręcony do 295 KM. Już wkrótce do tej wesołej ferajny dołączy trzeci wariant - Cayman S Sport.
11 seria programu Top Gear zbliża się niestety do końca. Już w najbliższą niedzielę na antenie brytyjskiej stacji telewizyjnej BBC Two zostanie wyemitowany jej ostatni, szósty odcinek. Jak przystało na Top Gear nie zabraknie w nim atrakcji i będzie on soczystym ukoronowaniem wysiłków całej ekipy tworzącej show poczynionych w ostatnich miesiącach.