Efektem zaopatrzenia Contitentala GT w podrasowany do 600 koni silnik W12 był najszybszy Bentley wszech czasów (prędkość maksymalna prawie 330 km/h). Teraz identyczny zabieg zastosowano w 4-dzrzwiowym Continentalu Flying Spur.
Zapowiadana od kilku miesięcy także przez nasz serwis wielka impreza pod tytułem Madness 2000 niestety nie odbędzie się z powodów finansowych. To, czego nie będziemy mogli zobaczyć w tym roku ma jednak już w przyszłym sezonie pojawić się w formacie europejskim.
Niedawno między ciasne szeregi europejskich potęg klasy średniej w postaci BMW M3, Audi RS4 i Mercedesa C63 AMG z impetem wdarł się japoński Lexus IS-F. Zacięta obrona starego kontynentu trwa w najlepsze a już wkrótce walki na o oczko wyższym szczeblu rozpoczną się także na drugim froncie - zza oceanu nadciąga nowy Cadillac CTS-V.
Marka De Tomaso powołana do życia w 1959 roku w Modenie przez Argentyńczyka, Alejandro de Tomaso, odeszła w niebyt razem ze śmiercią twórcy w 2003 roku. Po roku 2004 nie zbudowano już żadnego auta, choć model Guara był miejscami nadal oferowany. Teraz cała spuścizna De Tomaso ląduje pod młotkiem.
Za nami siódmy już wyścig tegorocznego sezonu Formuły 1, Grand Prix Kanady, które tradycyjnie odbyło się na torze w Montrealu liczącym sobie 4,361 kilometra długości. Cały wyścig to jego 70 okrążeń dających łączny dystans nieco ponad 305 kilometrów. Rok temu Robert Kubica miał tu poważnie wyglądający wypadek, wskutek którego Polakowi na szczęście prawie nic się nie stało. W tym roku startował do wyścigu z bardzo dobrej drugiej pozycji.
Ostatnie coupe spod znaku Lancii pojawiło się w 1997 roku, była nim Kappa Coupe. Od tamtego czasu w temacie tym panuje niemal całkowita susza, której koniec wydaje się jednak bardzo bliski. Na horyzoncie zbierają się chmury. I to nie byle jakie - wyjedzie z nich współczesne wcielenie Fulvii Coupe.
Nowe Gallardo LP560-4 skradło na marcowym salonie w Genewie serca lwiej części publiczności. Niektórym z jej przedstawicieli na widok auta razem z jednostajnie przyspieszonym ruchem dolnej szczęki w dół same otwierały się portfele i z kieszeni wychodziły złote i czarne karty kredytowe. Ta ostatnia grupa wtedy nie wiedziała jeszcze dokładnie na co się pisze. Teraz już wie, mniej więcej...
Po ponad czterech latach produkcji 911 generacji 997 Porsche wprowadza pierwsze poważne zmiany. Modyfikacje tchnące nieco świeżości w to klasyczne coupe obejmują delikatny retusz detali nadwozia oraz dość znamienne udoskonalenia silników i współpracujących z nim podzespołu.
Amerykańska myśl techniczna zebrana pod szyldem nowopowstałego koncernu Ronn Motor Company szykuje się do... zagazowania segmentu supersportowych samochodów. Jej orężem w tej walce będzie supercoupe o nazwie Scorpion.
Pojawienie się SUV'a w ofercie Porsche było dla wielu miłośników tej marki ciężką próbą sił. Nieoficjalnie wiadomo, że Niemcy pracują już nad mniejszym SUV'em (oficjalnie przyjęte stanowisko koncernu to odpowiedź na "nie") a na prostej jest pierwsza limuzyna - Panamera. I prawdopodobnie na tym nie koniec...