Już w przyszłym roku pojawi się długo oczekiwane Porsche Panamera, czyli pierwsza, seryjnie produkowana, 4-drzwiowa limuzyna koncernu ze Stuttgartu (choć tak naprawdę pomysł ten nie jest nowy - już w 1988 roku pojawił się widoczny poniżej koncept 989), który słynie przede wszystkim z rasowych coupe z modelem 911 na czele. Już teraz wiadomo ile trzeba będzie na nią wydać.
Subaru dostrzegając fakt, iż nie każdemu może wystarczyć 300 KM w Imprezie WRX STI i 230 w WRX przygotowało aż trzy jeszcze mocniejsze warianty. Wszystkie one debiutują na rozpoczętym właśnie British International Motor Show w Londynie.
Honda po pokazanych w ubiegłym roku konceptach Small Hybrid Sports oraz Accord Tourer po raz trzeci stawia na stylistów z Europy. Na salonie w Londynie debiutuje właśnie zaprojektowany w Niemczech roadster OSM.
Po kilku miesiącach oczekiwań i bardzo oszczędnych w słowa i obrazy zapowiedzi na otwartym właśnie salonie samochodowym w Londynie brytyjski Lotus zaprezentował swój pierwszy, zupełnie nowy model od 13 lat. Coupe skrywające się pod kryptonimem Project Eagle ostatecznie wylądowało po imieniem Evora.
Volkswagen nie kończy zmiany wizerunku na otwartym Eosie, nowej generacji Scirocco i 4-drzwiowym coupe w postaci Passata CC. Kolejnym, jeszcze odważniejszym krokiem będzie wprowadzenie małego coupe z silnikiem umieszczonym centralnie.
W dniach 18-20 lipca Formuła 1 zagościła w Niemczech. Grand Prix naszych sąsiadów rozegrano na torze Hockenhemring, który w kalendarzu F1 po raz pierwszy pojawił się w 1970 roku. Wyścig liczył 67 okrążeń toru o długości 4,574 kilometra, co daje łączny dystans ponad 306 km.
Jeszcze w tym roku między "emki" BMW, "eski" Audi oraz Mercedesy naznaczone przez AMG wjedzie Jaguar z najnowszym XF w zadziornym wariancie R. Przedprodukcyjny egzemplarz zrobił w ostatnim czasie parę pokazowych kółek na Festiwalu Prędkości w Goodwood.
Chip Foose to jeden z najbardziej uznanych w USA twórców hot rodów. Foose na targach w SEMA w 2006 roku pokazał dwa egzemplarze oryginalnego Coupe, które w roku ubiegłym weszło oficjalnie do sprzedaży. Pierwszy egzemplarz sprzedano na aukcji a kolejny (czwarty w ogóle i pierwszy sprzedany przez oficjalnego dealera) trafił właśnie do rąk właściciela.
American muscle po latach posuchy powraca w najlepszym stylu. Po Dodge'u Challengerze, którego pierwsze egzemplarze trafiły do klientów wiosną jako model rocznikowy 2010 pojawi się Chevrolet Camaro. Teraz już wiemy jak będzie wyglądał. Oficjalnie i ostatecznie.
Australijski Elfin produkujący niewielkie, sportowe auta od 1958 roku i należący obecnie do Toma Walkinshawa szykuje się do jeszcze poważniejszego ataku na segment, w którym rządzą najmniejsze Lotusy, wszelkiej maści Caterhamy czy też Ariel Atom. Brodnią uderzeniową w tym ataku będzie zupełnie nowy model o roboczej nazwie Type 5, który ma ujrzeć światło dzienne najpóźniej za miesiąc.