Już za pięć lat obok R8 ze stajni Audi powinno wyjeżdżać również małe R3, które ma zastąpić niedoszłe R4 w walce o klienta z pojazdami typu Mazda MX-5, ale nie zagrażać będącemu w tej samej rodzinie Porsche Boxsterowi i Caymanowi. Auto już w listopadzie ma zostać dyskretnie zapowiedziane przez koncept Volkswagena, wspólnie z którym R3 zostanie opracowane.
Shiraz zaprojektowany przez hiszpańskiego designera Miguela Angela Iranzo Sancheza zapewnił twórcy stypendium Master In Car Design w Walencji oraz zupełnie nowego Nissana Note. Auto łączy w sobie w odważny sposób to, co miesza się choćby w BMW X5 i X6 - sport z tradycyjnym SUV'em.
W listopadzie ubiegłego roku brytyjskie V Eight podjęło się odbudowy 50 egzemplarzy słynnego Jensena Interceptora, najbardziej egzotycznego, zaawansowanego technicznie i najdroższego sportowego samochodu lat sześćdziesiątych. Obecnie ukończono już 30 egzemplarzy, a firma zapowiada swój kolejny, jeszcze większy krok.
W pierwszych miesiącach tego roku, po dwóch latach obecności na rynku, sprzedaż Veyrona sięgnęła 220 z 300 zaplanowanych egzemplarzy, z których 132 dostarczono już do klientów. Żywot supercoupe nieubłaganie dobiega do końca i nieoficjalnie mówi się, że jego przypieczętowaniem może być urzeczywistnienie zapowiadanej od dawna wersji GT.
Tęskniliście za tuningiem RS6 Avant? Jeśli tak mamy kolejną propozycję, już szóstą (po MTM, Abt, Digi-Tech, Kicherer i B&B). Tym razem kombi wylądowało pod okiem specjalistów z zakładu IMSA, który specjalizuje się przede wszystkim w tuningu aut Lamborghini.
Niejaki Iman Maghsoudi twierdzi, że auta przyszłości będą poruszać się tak szybko, że operowanie nimi będzie znacznie wykraczać poza zdolności zwykłych zjadaczy chleba. Dlatego też designer pokłada wszelkie nadzieje w komputerach, czemu daje wyraz koncepcyjnym Ferrari o nazwie Mozna.
Zapewne kojarzycie pewien interesujący fakt łączący legendarnego McLarena F1 z 24-karatowym złotem. Cienką warstwą cennego kruszcu wyścielono komorę silnika tego supercoupe. Dziś Anglicy idą znacznie dalej, ale tym razem mają na uwadze względy estetyczne a nie gospodarkę cieplną pojazdu.
Niemiecki Kicherer po krótkim romansie z Audi w postaci kombi RS6 Avant powraca na właściwy tor, czyli do aut z trójramienną gwiazdą na nosie. Tuner odbija sobie małą "zdradę" z pełną siłą - zabiera SL 63 AMG prosto do sex-shopu i zaopatruje w wysublimowany zestaw S&M.
Całkiem niedawno w obiektywie kamery zawieszonej przy wjeździe na Nordschleife pojawił się Viper ACR, bezkompromisowy ścigacz z pozwoleniem na poruszanie się po zwykłych ulicach, który ma utrzeć nosa Corvette ZR1. I według nieoficjalnych doniesień utarł, i to porządnie!
Zjawiskowe R8 od dawna prosiło się o bojową ewolucję, która mogłaby mieszać innym szyki na torach wyścigowych całego świata. Nieliczne próby stworzenia takowego pojazdu podejmowały dotychczas jedynie prywatne zespoły i zakłady, ale kres tych praktyk jest już bliski - temat podjęło samo Audi.