Zakład Carlssona trudniący się od prawie 20 lat tuningiem Mercedesa po raz kolejny wziął na warsztat flagową limuzynę koncernu ze Stuttgartu - klasę S. Efekt końcowy ma skutecznie wypełniać lukę pomiędzy topową propozycją spod znaku trójramiennej gwiazdy a Maybachem. Plus obłędna moc pod maską.
Europejskie ziemie to tereny działania AMG należącego do Mercedesa czy dywizji M wchodzącej w skład sił zbrojnych BMW. Obie firmy trudniąc się fabrycznym tuningiem wyciskają z aut przedostatnie poty (ostatnie zawsze zostają niezależnym tunerom). Pomysł ten nie jest domeną tylko Europy. Australijski Holden posiada na przykład oddział HSV, który wprowadził właśnie do sprzedaży model W427.
Jaguar świętuje 60 urodziny XK 120, jednego z najpiękniejszych roadsterów lat '60 ubiegłego stulecia i jednego z najważniejszych pojazdów w historii koncernu. Z tej okazji do wybranych klientów trafi rocznicowy XK60.
Jednym z ulubionych modeli niemieckich tunerów jest niewątpliwie Porsche 911. I nie trudno się temu dziwić, rozpiętość różnych wariantów tego auta jest tak szeroka i różnorodna, że sytuacja, w której nie byłoby już nic do poprawiania nie ma racji bytu. Najnowszych udoskonaleń dokonało właśnie studio TechArt.
Na samym dole sportowych coupe Porsche znajduje się niewielki Cayman. Obok podstawowej wersji o mocy 245 KM do wyboru mamy także wariant S podkręcony do 295 KM. Już wkrótce do tej wesołej ferajny dołączy trzeci wariant - Cayman S Sport.
11 seria programu Top Gear zbliża się niestety do końca. Już w najbliższą niedzielę na antenie brytyjskiej stacji telewizyjnej BBC Two zostanie wyemitowany jej ostatni, szósty odcinek. Jak przystało na Top Gear nie zabraknie w nim atrakcji i będzie on soczystym ukoronowaniem wysiłków całej ekipy tworzącej show poczynionych w ostatnich miesiącach.
Na otwartym właśnie British International Motor Show w Londynie debiutuje poważny konkurent Caterhama 7 i Ariel Atoma, którego korzenie sięgają Hiszpanii. Oto Aspid, pierwsze dziecko firmy IFR Automotive.
Po roku od prezentacji prototypu na otwartym właśnie salonie w Londynie debiutuje seryjna wersja coupe Lightning GT. Spośród stale rosnącej liczby podobnych aut brytyjska konstrukcja wyróżnia się... 100-procentowym napędem elektrycznym.
Już w przyszłym roku pojawi się długo oczekiwane Porsche Panamera, czyli pierwsza, seryjnie produkowana, 4-drzwiowa limuzyna koncernu ze Stuttgartu (choć tak naprawdę pomysł ten nie jest nowy - już w 1988 roku pojawił się widoczny poniżej koncept 989), który słynie przede wszystkim z rasowych coupe z modelem 911 na czele. Już teraz wiadomo ile trzeba będzie na nią wydać.
Subaru dostrzegając fakt, iż nie każdemu może wystarczyć 300 KM w Imprezie WRX STI i 230 w WRX przygotowało aż trzy jeszcze mocniejsze warianty. Wszystkie one debiutują na rozpoczętym właśnie British International Motor Show w Londynie.