Lamborghini pracuje obecnie po cichu nad Aventadorem drugiej generacji, seryjnym Urusem, który ma zmienić na zawsze wizerunek i wyniki sprzedaży marki oraz kolejnymi ewolucjami najmłodszego w rodzinie Huracana, w którego ofercie są jeszcze braki. Jeden z nich uzupełnił właśnie kabriolet z napędem tylko na tył.
Jaguar przewiduje, że w ciągu najbliższej dekady oblicze motoryzacji zmieni się bardziej, niż zmieniło się w ciągu minionych pięćdziesięciu lat. Brytyjczycy, którzy mają na myśli samochody elektryczne, sami przyłożą do nadchodzącej rewolucji rękę. Swoje zamiary obwieszczają konceptem I-Pace, który jest na drodze do produkcji seryjnej.
Sześćdziesiąty siódmy sezon Formuły 1, na który składa się aż dwadzieścia jeden eliminacji, dobiega nieubłaganie do końca. W niedzielę miał miejsce przedostatni wyścig w tym roku, który mógł dać odpowiedź na pytanie o kolejnego mistrza świata. Było nim grand prix rozegrane na pętli Autodromo Jose Carlos Pace w Sao Paulo w Brazylii.
Volkswagen pokazał światu odmłodzonego Golfa siódmej generacji, który objawia się od razu w wersji z jedną i dwoma parami drzwi, jako kombi Variant oraz usportowione warianty GTI i GTE. Standardowy Golf GTI będzie jeszcze mocniejszy, niż poprzednio, a na pokładzie auta znajdziemy elementy wyposażenia kojarzone dotychczas tylko z segmentami premium.
Rodzina drugiej generacji limuzyny Panamera, która miała swoją premierę latem, rozrasta się o kolejne warianty. Na salonie samochodowym w Los Angeles w przyszłym tygodniu zadebiutuje zapowiadany już wcześniej widlasty silnik o sześciu cylindrach oraz najbardziej luksusowa, wydłużona wersja limuzyny Porsche o nazwie Executive.
W minionym tygodniu po raz ósmy w ramach pucharu FIA World Endurance Championship na torze starły się wyścigowe prototypy trzech klas i samochody GT podzielone na dwie grupy. Wszystko w ramach przedostatniej eliminacji mistrzostw świata, którą był sześciogodzinny wyścig na torze Shanghai International Circuit na wschodzie Chin.
Na ręce twórców hybrydowej NSX spływają już wielkie nagrody, w tym wyróżnienia tytułami sportowego samochodu roku. Honda jednocześnie pracuje nad wozami, które mają przynieść jej kolejne trofea, tym razem z torów wyścigowych całego świata. Na rodzimej ziemi w zawodach serii Super GT startować ma nowa NSX-GT.
Zgodnie z utartymi schematami Audi ujawniło w tym tygodniu nową generację otwartego modelu A5 oraz usportowionego S5. To ostatnie modele marki w tej rodzinie, która obejmuje w sumie trzy wersje nadwoziowe. Pozostałe dwie to coupe, które zadebiutowało w czerwcu oraz pięciodrzwiowy Sportback, który ujawniono we wrześniu.
Toyota na tegoroczne targi Specialty Equipment Market Association przygotowała aż trzydzieści różnych modeli, poddanych jeszcze różniejszym modyfikacjom. Część z nich czerpie z historii marki, część poszerza spojrzenie na jej obecną ofertę, a część wybiega w przyszłość. Niektóre robią wszystkie trzy rzeczy na raz. Na przykład Land Speed Cruiser.
Oddział Ford Performance na tegorocznych, rozpoczętych wczoraj targach Specialty Equipment Market Association w Las Vegas pokazał światu swój najnowszy model. Jest nim kolejna maszyna wyścigowa, która tym razem będzie służyć na całym świecie zespołom i kierowcom prywatnym. Przywitajcie się z Mustangiem w specyfikacji GT4.