Po latach kuszenia konceptami, zapowiedzi przeniesienia ich do rzeczywistości i miesiącach sygnalizowania, że coś się dzieje, Kia prezentuje zupełnie nowy model, który na zawsze zmieni jej wizerunek. Jest nim mocarny sedan Stinger, którego hasła promocyjne obejmują dawno nie słyszane "opracowany na Nürburgtingu".
Nissan przyzwyczaił nas już do swojej nowej linii stylistycznej, którą definiują przede wszystkim charakterystyczne osłony chłodnic z ramkami w kształcie litery V. Japończycy będą trzymać się tego kierunku, a jego ewolucję oraz plany marki na przyszłość reprezentuje ujawniony w tym tygodniu koncept limuzyny Vmotion 2.0.
Porsche powiększa rodzinę 911 drugiej serii generacji 991 o kolejnych pięć przeprojektowanych modeli: trzy warianty nadwoziowe oraz dwa warianty napędowe oznaczone literami GTS. Będą to kolejne 911, które w ciągu kilkunastu ostatnich miesięcy przesiadają się z silnika wolnossącego na rzecz mniejszej jednostki z turbodoładowaniem.
Chrysler dołącza do producentów poszukujących odpowiedzi na pytanie o samochód najbardziej pożądany przez młode pokolenie kierowców, którzy przyszli na świat w końcówce minionego stulecia i będą spodziewać się dzieci. Ich oczekiwania ma spełniać koncept Portal, zaprojektowany przez zespół podobny wiekiem do samych adresatów auta.
Bentley podchodzi po raz trzeci do Continentala w wersji Supersports, którego nazwa sięga lat dwudziestych ubiegłego stulecia. Maszyna wzorem poprzedników podnosi poprzeczkę po poziomu, którego wcześniej nie osiągnął żaden inny model marki: to najszybszy i najmocniejszy, dopuszczony do zwykłego ruchu drogowego Bentley w historii.
Toyota pracuje nad ociepleniem i zacieśnieniem więzi między człowiekiem, a maszyną na czterech kołach, której podstawową funkcją od zawsze było przemieszczenie się z punktu A do punktu B. Pomysły japońskiego giganta, który w ubiegłym roku sprzedał na całym świecie w sumie około 17,5 milionów samochodów, ucieleśnia koncept Concept-i.
BMW otwiera nowy rok stoiskiem na targach Consumer Electronics Show w Las Vegas, wypełnionym prototypami i konceptami nowych technologii, które mamy doświadczyć na własnej skórze w najbliższej przyszłości. Jedno z najważniejszych miejsc zajmuje na nim wizja i Inside Future, ukazująca wnętrze samochodu, w którym kierowca będzie coraz mniej potrzebny.
Już tylko kilka tygodni dzieli nas od premiery zupełnie nowego, drogowego modelu McLarena, który jako pierwszy będzie miał zaszczyt zastąpienia całej rodziny maszyn angielskiej marki. Mowa o samochodzie, który wpisze się w segment określany przez producenta mianem Super Series, od którego McLaren Automotive rozpoczynało swoją działalność.
W tym sezonie w grupie LMP1 pucharu World Endurance Championship zabraknie Audi, które wycofało się po kilkunastu latach startów i o mistrzostwo świata walczyć będą tylko Porsche oraz Toyota. Nie oznacza to jednak, że serię czeka kryzys. Jest wręcz przeciwnie, co udowadniają nowe projekty LMP1, w tym angielska Ginetta.
Faraday Future, o którym w ciągu ostatnich tygodni było głośno ze względu na problemy finansowe i kadrowe, pokazało koncept swojej drugiej maszyny. Po szalonym FFZero1 firma przygotowała tym razem zapowiedź pierwszego auta, które miałoby trafić do produkcji seryjnej. Jest nim FF 91, wielki pojazd dla całej rodziny... o mocy ponad tysiąca koni mechanicznych.