Acura podejmie w tym roku walkę w najszybszej klasie samochodów GT, rywalizujących w coraz popularniejszym pucharze Pirelli World Challenge. Bazą dla nowego modelu wyścigowego będzie sportowy sedan TLX, który jako prototyp zadebiutował na wystawie w Detroit. Razem z nim pokazano torowy model TLX GT.
W listopadzie WRX stało się oddzielnym modelem w gamie Subaru, który uzbrojono w jednostkę o mocy 272 koni. Całkiem nieźle, ale nie wystarczająco na flagowy, zorientowany na osiągi okręt japońskiej marki. Ta rola przypada tylko autom ze znaczkiem STI. Tak się składa, że wylądował on właśnie na WRX.
Czego brakowało najnowszej klasie S spod znaku trójramiennej gwiazdy z wieńcem? Według niektórych zapewne niczego, a według innych miała wręcz za dużo. Nie chodzi jednak o żaden z tych przypadków. Chodzi o silnik V12, który wznosi niemiecką limuzynę na szczyty. Czy jest potrzeba dodawać coś jeszcze?
Wyścigowe Corvette to jeden z najbardziej udanych samochodów klasy GT tego stulecia. Według kalkulacji twórców od roku 1999 auto pozwoliło na wygranie w 90 wyścigach i zdobycie 10 tytułów mistrzowskich wśród producentów na całym globie. Oznacza to, że całkowicie nowe C7.R debiutuje pod dużą presją.
Aktualne wcielenie Garbusa ma wiele talentów, ale ciągle daleko mu do niezliczonych możliwości legendarnego przodka. Trudno oczywiście liczyć na doścignięcie oryginału, który sprzedał się w ponad 21,5 milionach sztuk na całym świecie, ale prób nie brakuje. Koncept Beetle Dune to kolejna z nich.
Pojawienie się seryjnego coupe GT 86 było zwieńczeniem serii kilku interesujących konceptów, ale nie u wszystkich auto to zaspokoiło apetyt na sportową Toyotę z prawdziwego zdarzenia. Dlatego też modyfikacji dla GT 86 na rynku są już setki, a marka roztacza kolejne wizje. Najnowsza z nich to model FT-1.
Viper ani na chwilę nie przestaje ewoluować. Mieliśmy już powitalne Launch Edition, podkręcone z myślą o torach Time Attack oraz wyjątkową kolorystycznie edycję Anodized Carbon. Tym razem wszystkiego jest po trochu - Viper zmienia swoje barwy, zachowanie i przymierza pierwszy pakiet aerodynamiczny.
Kia po raz kolejny popuściła lejce swojej kalifornijskiej placówce w Irvine, z której wyszły takie koncepty, jak Track'ster i Cross GT. Swobodne pląsy tamtejszych stylistów i inżynierów zakończyły się narodzinami sportowego coupe GT4 Stinger, najbardziej agresywnego z dotychczasowych konceptów marki.
Pierwszym zwiastunem nadchodzącej zmiany w stylistyce Nissana był koncept Resonance, który pokazano dokładnie rok temu. Cztery miesiące po crossoverze swoją premierę miało spełniające podobne zadanie coupe Friend-ME. Do tej pary dołączył w tym miesiącu model Sport Sedan, wizja charakternej limuzyny.
Liczba dostępnych obecnie, drogowych wariacji modelu 911 powiększy się wkótce z czternastu do szestansu. Gama, która zaczyna się od 350-konnej Carrery, przebiega przez 520-konne Turbo i kończy się na 475-konnym GT3, zostanie uzupełniona o model Targa, swoiste połączenie klasyki i nowoczesności.