Amerykanie atakują kolejnym super samochodem znikąd, którego moc ma dochodzić dwóch tysięcy koni mechanicznych i który ma rozkładać na łopatki europejską czołówkę. Tym razem za tak karkołomne zadanie bierze się niejakie Trion SuperCars, które snuje wielkie plany, ale nie ma jeszcze nic namacalnego do pokazania.
Pierwsza eliminacja Formuły 1 z zupełnie nowymi bolidami pozostawiła aktualnego mistrza świata bez punktów, a kibiców ze zbędnymi zatyczkami do uszu i przyniosła znacznie mniej niespodzianek, niż się spodziewano. Dziś miał miejsce drugi z dziewiętnastu wyścigów, Grand Prix Malezji. Czy tym razem dmuchnęło mocniej świeżością?
Projekt pierwszego samochodu polskiej marki Arrinera wchodzi w decydującą fazę. Firma w ostatnich dniach pokazała, jak będzie wyglądało seryjne auto i zaznaczyła, że lada dzień ruszy budowa kompletnej karoserii dla pierwszego prototypu. Jeśli wszystko pójdzie zgodnie z planem to Hussarya pokaże się w całej okazałości już za rok.
David Brown kilka lat temu postawił sobie za cel zbudowanie własnego auta i wskrzeszenie zapomnianej sztuki budowania unikatowych karoserii na sprawdzonych podwoziach. Zespół Anglika, który całkiem przypadkiem nazywa się tak samo, jak słynny, były właściciel Aston Martina, pokazał swoje dzieło wczoraj w Londynie.
Już jutro zaczynają się oficjalne, dwudniowe testy przed trzecim sezonem pucharu World Endurance Championship. Na torze imienia Paula Ricarda w Le Castellet zobaczymy po raz pierwszy wszystkie trzy prototypy, które będą walczyć o tytuł mistrzowski i wygraną w 24-godzinnym wyścigu Le Mans. Ostatni swoją maszynę ujawnił zespół Toyota Racing.
Dziś po południu na ulice Le Mans wyjechało zupełnie nowe Audi R18 E-Tron Quattro. We Francji pojazd, który wcześniej znaliśmy tylko w czerni nagich włókien węglowych, pokazał się po raz pierwszy w służbowych barwach. Za jego sterami na czas pokazowego przejazdu zasiadł sam Tom Kristensen, 9-krotny zwycięzca 24-godzinnego wyścigu Le Mans.
Japońskie Dome z myślą o tegorocznych, długodystansowych mistrzostwach świata połączyło siły z działającym od 2007 roku, brytyjskim Strakka Racing. Wspólnym dziełek obu zespołów będzie jest prototyp S103 klasy LMP2, który po miesiącach projektowania, symulacji i budowy wyjechał dzisiaj na pierwsze testy w terenie.
Włoskie StudioTorino już w czerwcu ubiegłego roku dało sygnał, że poczuwa się do obowiązku zmodyfikowania Porsche Caymana drugiej generacji. Prace nad pojazdem trwały kilka miesięcy, a ukończone coupe przedstawiono światu po raz pierwszy w tym tygodniu. Teraz nie wypada mówić o Caymanie, ale o Moncenisio.
Cayman, który debiutował w roku 2005, już dawno wyrobił sobie własną markę i udowodnił, że jest pełnoprawnym autem sportowym, które nie ustępuje 911. W tym roku wzbije się jeszcze wyżej: dołączy do rodziny spod znaku GTS, czyli Gran Turismo Sport. Oznacza to, że będzie jeszcze mocniejszy, jeszcze zwinniejszy i jeszcze szybszy.
Gama modeli Porsche spod znaku Gran Turismo Sport, której korzenie sięgają coupe 904 Carrera GTS z lat sześćdziesiątych, powiększyła się o najmniejszego w obecnej ofercie marki roadstera. Zupełnie nowy Boxster GTS podnosi poprzeczkę do poziomu obcego dotychczas Boxsterowi i zbliża go jeszcze bardziej do 911 Cabrio.