Formuła 1 opuściła już Europę i na ostatnie siedem wyścigów w tym roku wyruszyła do Azji i obu Ameryk. Na pierwszy ogień poszło wczorajsze Grand Prix Singapuru, organizowane nocną porą na ulicznym torze Marina Bay od roku 2008. W ciągu ostatnich dwóch lat dwukrotnie triumfował tu Sebastian Vettel.
Oddziały Daimlera skupiają się obecnie głównie na wyścigach Formuły 1, serii DTM i modelu SLS AMG w specyfikacji GT3 dla zespołów prywatnych. Czy potrzeba czegoś więcej? Tęskniący za prototypami Mercedes-Benza i maszynami klasy GT1 z pewnością mieliby na ten temat interesujące zdanie. Oto coś dla nich.
Caterham na kończącej się jutro wystawie we Frankfurcie okupuje stanowisko Suzuki, co dla niektórych może być dezorientujące. Jeśli ktoś jeszcze nie jest w temacie - spieszymy z wyjaśnieniem. Obie marki podjęły współpracę w związku z najtańszą ewolucją roadstera Seven, która wejdzie na rynek w 2014 roku.
Najbliższe lata oznaczają dla osobowych samochodów Caterhama prawdziwą rewolucję. Na początku roku 2016 mamy zobaczyć zupełnie nowy, sportowy model, przygotowany we współpracy z Renault, a już teraz możemy oglądać pierwszy zwiastun wielkich zmian. To koncept AeroSeven, który pokazano w Singapurze.
Pamiętacie markę Keating, obiecującą samochody o kosmicznej mocy i niewiarygodnych osiągach? Kilka lat temu udało się jej przekroczyć 418 kilometrów na godzinę w ponad 1800-konnym modelu TKR, a w tym roku z nową maszyną o nazwie Bolt mierzy jeszcze wyżej. Tak wysoko, że... Musicie zobaczyć to sami.
Każda kreacja Mansory wzbudza skrajne emocje, ale tuner zdaje się tym nie przejmować i nie przestaje dostarczać wszystkim nowych wrażeń. Tym razem na próbę po raz kolejny wystawieni są miłośnicy marki Ferrari i modelu F12berlinetta. Najnowszy projekt niemieckiej firmy nosi nazwę La Revoluzione.
O dominację w segmencie hiper samochodów z napędem hybrydowym walczą od tego roku Ferrari, Porsche i McLaren, z którymi starcie odpuścił sobie Jaguar. Ale nie tylko na najwyższym szczeblu jest wiele do ugrania. Bardziej przystępny przedział cenowy aut sportowych zamierza zdominować BMW z coupe i8.
Audi połączyło siły ze studiem ItalDesign i przygotowało koncept Nanuk, będący mieszanką samochodu terenowego i sportowego coupe. Brzmi i wygląda znajomo? Te same kryteria spełniał pokazany kilka miesięcy temu, włoski Parcour na bazie Gallaro. Na czym polega różnica? Otóż Audi "straszy" potężnym dieslem.
Brabus już od kilku lat nie inwestuje w próby bicia rekordów prędkości maksymalnej w kategorii limuzyn, ale wcale nie znaczy to, że jego produkty osłabły albo zwolniły. Jest wręcz przeciwnie! Na bazie najnowszej klasy S przygotowano model 850 iBusiness, który w swojej kategorii wagowej nie ma sobie równych.
918 Spyder wykluwał się kilka lat. Na początku, w 2010 roku był koncept, później wizja wersji wyścigowej, szpetny prototyp z wnętrznościami na wierzchu, prototypy w znajomych kolorach i w końcu egzemplarze przedprodukcyjne bez maskowania i wymyślnego malowania. Ale już koniec podchodów. Oto wersja seryjna.