Układy panujące między Brabusem i Mercedes-Benzem sprawiają, że tuner może bawić się modelami marki na długo przed ich światową premierą. Tak jest z najnowszą generacją limuzyn klasy S, które publicznie pokazane zostaną dopiero we wrześniu. Brabus ma już gotowe odpowiedzi dla kręcących na auto nosem.
BMW zakończyło już produkcję M3 w nadwoziu coupe poprzedniej generacji, na które od 2007 roku znalazło się ponad 40 tysięcy chętnych. Na tych, którym bazowa wersja już nie wystarcza poluje między innymi G-Power. Najnowsza propozycja tunera to format GT2 R, według twórców najgorętsze M3 na świecie.
Bugatti robi co tylko może, aby przyciągnąć klientów do modelu Veyron Grand Sport. Robi co może, czyli serwuje kolejne edycje limitowane. Najnowsza to seria sześciu modelu pod tytułem "Les Legendes de Bugatti", upamiętniająca najważniejsze postacie w historii marki. Na razie przedstawiono jedną z nich.
Miesiąc temu Citroen zapowiedział udział w przyszłorocznym sezonie serii World Touring Car Championship z Sebastienem Loebem na czele. Dziś ujawniono w jakim samochodzie wystartuje 8-krotny, rajdowy mistrz świata. Będzie nim maszyna zbudowana na bazie bijącego rekordy sprzedaży modelu C-Elysee.
Po pięćdziesięciu pięciu latach do żywych wraca brytyjski zakład Allard Sports Cars, który w 1946 roku założył Sydney Allard. Za dzisiejszy kształt marki odpowiadać będą przede wszystkim jego syn i wnuk, Alan i Llyod, którzy za pierwszy cel postawili sobie odtworzenie jednych z ostatnich dzieł marki.
Aston Martin i Zagato znają się już od przeszło pięćdziesięciu lat, które przyniosły szereg wyjątkowych modeli. Tak długa i dobra znajomość nie mogła oczywiście przejść obojętnie obok setnych urodzin brytyjskiej marki. Właśnie z tej okazji powstanie wyjątkowe Coupe Zagato Centennial na bazie DBS.
Jedenaście lat temu połączone siły Aston Martina i Zagato wypuściły na świat 99 egzemplarzy coupe DB7 z zupełnie nową karoserią, zmienionym wnętrzem i dozbrojonymi mechanizmami. Podobna idea zostanie wcielona w życie także w tym roku: na bazie modelu DB7 powstanie wyjątkowy Spyder Zagato Centennial.
Od kilku miesięcy wiadomo, że wspaniale zapowiadający się Jaguar C-X75, który obok McLarena P1, Porsche 918 Spyder i LaFerrari miał przewodzić hybrydowej rewolucji w segmencie super samochodów, pozostanie jedynie prototypem. Brytyjczycy nie zamierzają jednak trzymać samochodu tylko dla siebie.
Oszałamiający kabriolet marki Mercedes-Benz, który rok temu zdobył główne wyróżnienie podczas konkursu elegancji w Pebble Beach już wkrótce zostanie wystawiony na sprzedaż. Mowa o przedwojennym modelu 680 S, luksusowej maszynie dla elit, na którą było i nadal jest stać tylko najbogatszych tego świata.
General Motors nie zdążyło jeszcze na dobre rozkręcić sprzedaży siódmej generacji Corvette, a za model Stingray zabrał się już bardzo poważnie pierwszy tuner. Kto odważył się tak wcześnie grzebać przy jednej z największych ikon amerykańskiej motoryzacji? Oczywiście zakład Hennessey Performance.