Współczesna historia Audi zaczęła się pod koniec lat sześćdziesiątych, gdy firma wróciła na rynek z autem pod własną marką. Wcześniej budowała m.in. samochody Auto Union, marki kojarzonej z przedwojennymi sukcesami w Grand Prix. Oto próba odniesienia się do najbardziej wzniosłych momentów koncernu.
Francuskie Venturi szykuje się do pobicia absolutnego rekordu prędkości naziemnej samochodu z napędem elektrycznym. Firma, która działa w niszy elektrycznych aut sportowych i użytkowych, ustanowiła poprzedni rekord, a maszynę, która ma go pobić odsłonił sam książę Monako, Albert II i księżna Charlene.
Hamann, który swego czasu bardzo interesował się modelem Gallardo, dołączył kilka tygodni temu do tunerów oferujących modyfikacje 700-konnego Aventadora. Pakietów dla flagowego Lamborghini na rynku nie brakuje, co stawia firmę z Laupheim z projektem o nazwie Nervudo w bardzo wymagającej pozycji.
W sierpniu BMW pokazało koncept zupełnie nowego M4, czyli następcy czwartej generacji M3 Coupe, która znalazła przeszło 40 tysięcy nabywców. Niemcy kazali cieszyć się widokami i... nic poza tym. Teraz zdradzają pierwsze detale techniczne wersji seryjnej, której towarzyszyć będzie nowa limuzyna M3.
W drugiej połowie listopada na wystawie w Los Angeles Porsche pokaże światu dwie kolejne ewolucje modelu 911. Tym razem będą to kabriolety Turbo oraz Turbo S, dzięki którym rodzina 911 serii 991 powiększy się do czternastu wariantów, przeznaczonych do zwykłego ruchu drogowego, w tym czterech bez dachu.
Długodystansowe mistrzostwa świata minęły już półmetek, a w miniony weekend pojawiły się po raz pierwszy w Teksasie. Piątą z ośmiu eliminacji pucharu FIA WEC był 6-godzinny wyścig na otwartej 11 miesięcy temu pętli Circuit of the Americas. Nowych widoków nie brakowało, ale na mecie było po staremu.
Formuła 1 opuściła już Europę i na ostatnie siedem wyścigów w tym roku wyruszyła do Azji i obu Ameryk. Na pierwszy ogień poszło wczorajsze Grand Prix Singapuru, organizowane nocną porą na ulicznym torze Marina Bay od roku 2008. W ciągu ostatnich dwóch lat dwukrotnie triumfował tu Sebastian Vettel.
Oddziały Daimlera skupiają się obecnie głównie na wyścigach Formuły 1, serii DTM i modelu SLS AMG w specyfikacji GT3 dla zespołów prywatnych. Czy potrzeba czegoś więcej? Tęskniący za prototypami Mercedes-Benza i maszynami klasy GT1 z pewnością mieliby na ten temat interesujące zdanie. Oto coś dla nich.
Caterham na kończącej się jutro wystawie we Frankfurcie okupuje stanowisko Suzuki, co dla niektórych może być dezorientujące. Jeśli ktoś jeszcze nie jest w temacie - spieszymy z wyjaśnieniem. Obie marki podjęły współpracę w związku z najtańszą ewolucją roadstera Seven, która wejdzie na rynek w 2014 roku.
Najbliższe lata oznaczają dla osobowych samochodów Caterhama prawdziwą rewolucję. Na początku roku 2016 mamy zobaczyć zupełnie nowy, sportowy model, przygotowany we współpracy z Renault, a już teraz możemy oglądać pierwszy zwiastun wielkich zmian. To koncept AeroSeven, który pokazano w Singapurze.