Bugatti robi co tylko może, aby przyciągnąć klientów do modelu Veyron Grand Sport. Robi co może, czyli serwuje kolejne edycje limitowane. Najnowsza to seria sześciu modelu pod tytułem "Les Legendes de Bugatti", upamiętniająca najważniejsze postacie w historii marki. Na razie przedstawiono jedną z nich.
Miesiąc temu Citroen zapowiedział udział w przyszłorocznym sezonie serii World Touring Car Championship z Sebastienem Loebem na czele. Dziś ujawniono w jakim samochodzie wystartuje 8-krotny, rajdowy mistrz świata. Będzie nim maszyna zbudowana na bazie bijącego rekordy sprzedaży modelu C-Elysee.
Po pięćdziesięciu pięciu latach do żywych wraca brytyjski zakład Allard Sports Cars, który w 1946 roku założył Sydney Allard. Za dzisiejszy kształt marki odpowiadać będą przede wszystkim jego syn i wnuk, Alan i Llyod, którzy za pierwszy cel postawili sobie odtworzenie jednych z ostatnich dzieł marki.
Aston Martin i Zagato znają się już od przeszło pięćdziesięciu lat, które przyniosły szereg wyjątkowych modeli. Tak długa i dobra znajomość nie mogła oczywiście przejść obojętnie obok setnych urodzin brytyjskiej marki. Właśnie z tej okazji powstanie wyjątkowe Coupe Zagato Centennial na bazie DBS.
Jedenaście lat temu połączone siły Aston Martina i Zagato wypuściły na świat 99 egzemplarzy coupe DB7 z zupełnie nową karoserią, zmienionym wnętrzem i dozbrojonymi mechanizmami. Podobna idea zostanie wcielona w życie także w tym roku: na bazie modelu DB7 powstanie wyjątkowy Spyder Zagato Centennial.
Od kilku miesięcy wiadomo, że wspaniale zapowiadający się Jaguar C-X75, który obok McLarena P1, Porsche 918 Spyder i LaFerrari miał przewodzić hybrydowej rewolucji w segmencie super samochodów, pozostanie jedynie prototypem. Brytyjczycy nie zamierzają jednak trzymać samochodu tylko dla siebie.
Oszałamiający kabriolet marki Mercedes-Benz, który rok temu zdobył główne wyróżnienie podczas konkursu elegancji w Pebble Beach już wkrótce zostanie wystawiony na sprzedaż. Mowa o przedwojennym modelu 680 S, luksusowej maszynie dla elit, na którą było i nadal jest stać tylko najbogatszych tego świata.
General Motors nie zdążyło jeszcze na dobre rozkręcić sprzedaży siódmej generacji Corvette, a za model Stingray zabrał się już bardzo poważnie pierwszy tuner. Kto odważył się tak wcześnie grzebać przy jednej z największych ikon amerykańskiej motoryzacji? Oczywiście zakład Hennessey Performance.
Już w przyszłym roku wystartuje zupełnie nowa seria wyścigowa - Formuła E, czyli zawody bolidów o napędzie wyłącznie elektrycznym. Do startów zaproszeni są kierowcy, całe ekipy i konstruktorzy z całego świata. Mamy już pierwsze daty, pierwsze zespoły i pierwszy samochód, bolid o oznaczeniu SRT_01E.
Klasa S od czasu do czasu lubi być bardzo niegrzeczna. Przeszło dekadę temu rozrabiał 500-konny wariant S 55 AMG, a niedługo później wyszedł na świat ściśle limitowany model S 63 AMG, który dzisiaj jest już normą. Zupełnie nowa generacja zadebiutuje jesienią na salonie samochodowym we Frankfurcie.