Zapowiadana od kilku lat rewolucja BMW stanie się w najbliższych miesiącach faktem. W ofercie marki pojawi się pierwszy, elektryczny model o oznaczeniu i3, po którym przyjdzie czas na sportową hybrydę i8. Na razie nowa linia modelowa odcina się od reszty rodziny. A gdyby tak zatrzeć rosnące różnice?
Dziś mija dokładnie rok od prezentacji przez Arrinera Automotive pierwszych wizualizacji seryjnej wersji modelu Hussarya. Czy projekt idzie zgodnie z planem? Kiedy zobaczymy pierwsze egzemplarze auta? Czy parametry techniczne i osiągi będą odbiegać od zapowiedzi? Czy Arrinera to ściema? Oto kilka dość świeżych odpowiedzi.
Ile osób chciałoby posiadać wyścigowy prototyp historycznej grupy C, albo coś z repertuaru obecnego LMP? Ile chciałoby taki samochód przystosować do zwykłego ruchu drogowego? Do odważnych świat należy i takich osób nie brakuje, ale tylko nielicznych na to stać. A może tak kupić coś mniej kosztownego?
Najwyższy czas pokazać następcę Gallardo? Nic z tych rzeczy! Lamborghini idzie w ślady Porsche i mnoży wariacje swojego najlepiej sprzedającego się modelu w nieskończoność. W tej chwili oferta obejmuje 6 bazowych Gallardo, 4 wersje limitowane i 2 torowe. Oto numer 13 na liście: LP570-4 Squadra Corse.
Kampania torowych Aston Martinów klasy LMP1 zakończyła się w 2011 roku po druzgocącej klęsce w 24-godzinnym wyścigu Le Mans. Do tego czasu opracowano tylko dwa prototypowe modele: pierwszy na podwoziu Loli, drugi zaprojektowany w całości od zera. Oba już wkrótce będą miały swoje kolejne pięć minut.
Amerykańskie Lucra Cars, znane przede wszystkim z budowy szalonego roadstera LC470, przygotowuje zupełnie nowy model. Maszyna ma tak samo porażać osiągami, ale całość będzie podana w znacznie bardziej cywilizowanym opakowaniu. Projekt skrywa się na razie pod niewiele mówiącym kryptonimem 2.2.
Formuła 1 po dziesięciu wyścigach robi sobie trwające prawie cały miesiąc wakacje. Dziesiątą eliminacją był wyścig na Węgrzech, który rozegrano w miniony weekend na pętli Hungaroring. Rok temu najszybszy był tu Lewis Hamilton, który w tym roku nie wygrał jeszcze ani razu. Czy tym razem było inaczej?
W sezonie 2012 samochody Audi wygrały w aż trzech 24-godzinnych wyścigach: na Nordschleife, Spa oraz oczywiście w Le Mans. W tym roku marka po raz dwunasty wygrała we Francji, ale w Niemczech musiała uznać wyższość Mercedes-Benza oraz BMW. W ten weekend walczyła o wygraną na pętli Spa-Francorchamps w Belgii.
Układy panujące między Brabusem i Mercedes-Benzem sprawiają, że tuner może bawić się modelami marki na długo przed ich światową premierą. Tak jest z najnowszą generacją limuzyn klasy S, które publicznie pokazane zostaną dopiero we wrześniu. Brabus ma już gotowe odpowiedzi dla kręcących na auto nosem.
BMW zakończyło już produkcję M3 w nadwoziu coupe poprzedniej generacji, na które od 2007 roku znalazło się ponad 40 tysięcy chętnych. Na tych, którym bazowa wersja już nie wystarcza poluje między innymi G-Power. Najnowsza propozycja tunera to format GT2 R, według twórców najgorętsze M3 na świecie.